کد خبر : 139936
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 - 13:19
-

تقی پور: با قهرمانی آسیا با روحیه خوب به جام باشگاه های جهان می رویم

تقی پور: با قهرمانی آسیا با روحیه خوب به جام باشگاه های جهان می رویم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: بازی‌های هایپر را دنبال می‌کنم، تیم بسیار شایسته‌ای است و در نیم فصل دوم این تیم بهتر ظاهر می‌شود. اسماعیل تقی پور پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش مقابل هایپر شاهین شهر در جمع خبر نگاران، اظهار کرد: در ده دقیقه اول سوپرایز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم فوتسال مس سونگون گفت: بازی‌های هایپر را دنبال می‌کنم، تیم بسیار شایسته‌ای است و در نیم فصل دوم این تیم بهتر ظاهر می‌شود.

اسماعیل تقی پور پس از پیروزی ۴ بر یک تیمش مقابل هایپر شاهین شهر در جمع خبر نگاران، اظهار کرد: در ده دقیقه اول سوپرایز شدیم چرا که تیم هایپر فوق العاده بازی کرد و مشخص بود برای این بازی برنامه ریزی دقیقی انجام داده است.

وی ادامه داد: کادر فنی ما بعد از ده دقیقه اول بازی تصمیم به تغییر تاکتیک داد و همین امر سبب شد که شرایط تیم ما بهتر بشود و بتوانیم سه امتیاز سخت این بازی را کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون افزود: تیم ما تا هفته ششم همه بازیکنان را به صورت کامل نداشت و در بازی امروز نیز نیمی از بازیکنانمان را در اختیار نداشتیم.

تقی پور اضافه کرد: در بازی امروز مصدوم نداشتیم و با یک تیم کامل و جامع وارد مسابقات آسیایی می‌شویم.

سرمربی تیم فوتسال مس سونگون در رابطه با مسابقات آسیایی گفت: اگر برای تیم مشکلی پیش نیاید، می توانیم در مسابقات آسیایی مقام اول را کسب کنیم.

وی در رابطه با مسابقات جهانی گفت: اگر در مسابقات آسیایی قهرمان بشویم با یک روحیه خوب وارد مسابقات جهانی خواهیم شد و با توجه به پتانسیل بالای تیم مس، می توانیم از آبروی فوتسال ایران در مسابقات جهانیدفاع کنیم.

وی در پاسخ به این که آیا تیم هایپر به مرحه پلی آف صعود می کند؟ گفت: بازی‌های هایپر را دنبال می‌کنم، تیم بسیار شایسته‌ای است و در نیم فصل دوم این تیم بهتر ظاهر می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.