کد خبر : 139962
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 - 15:58
-

طاهری: اگر مشهد شیربیگی را می‌خواهد باید ۵۰ میلیون بدهد/ خانه نشینی نداریم

طاهری: اگر مشهد شیربیگی را می‌خواهد باید ۵۰ میلیون بدهد/ خانه نشینی نداریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی طاهری درباره صحبت‌هایی که سارا شیربیگی برای گرفتن رضایتنامه‌اش داشته، اظهار داشت: اواخر شهریور سال گذشته بود که کفاشیان از من درخواست کرد به خاطر اینکه سپیدرود تهران با بازیکنان قرارداد بسته و الان دچار مشکل شده این تیم را تحت پوشش قرار دهم. من دنبال تیم‌داری نبودم اما

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،علی طاهری درباره صحبت‌هایی که سارا شیربیگی برای گرفتن رضایتنامه‌اش داشته، اظهار داشت: اواخر شهریور سال گذشته بود که کفاشیان از من درخواست کرد به خاطر اینکه سپیدرود تهران با بازیکنان قرارداد بسته و الان دچار مشکل شده این تیم را تحت پوشش قرار دهم. من دنبال تیم‌داری نبودم اما به درخواست کفاشیان تیم به اصفهان آمد.زمانی که در تهران بودم با کفاشیان و نصیری صحبت کردم و گفتم من با بودجه‌ای که دارم با تیم قرارداد می‌بندم نه آنچه که سپیدرود قرار داد بسته. حالا نمی‌دانم یا نمی‌خواسته پول را بدهد یا وضع‌شان خوب بوده این قرارداد را بسته است.

وی افزود: شهناز یاری زودتر به اصفهان آمد. با او صحبت کردم و گفتم ۳۰ درصد معادل قرارداد را بابت قهرمانی در لیگ پرداخت می‌کنم او هم در کمال صحت و سلامت قرارداد را امضا کرد. مبلغ قرارداد کامل پرداخت شده و پاداش قهرمانی مانده که بدنبال تامین اعتبار هستیم. در ادامه نفرات تیم آمدند گفتم در سیاست ما قرارداد یک ساله نیست. من قرارداد دو ساله می‌بندم اگر سال آینده از نظر مالی توافق نکردیم رضایتنامه می‌دهم. باشگاه هم سال بعد ۲۰ درصد به مبلغ قرارداد اضافه می‌کند. حرفم این بود اگر از نظر مالی توافق نشد رضایت می‌دهم. خانم یاری به اصفهان آمد، مذاکره کردیم، او انتظارات مالی داشت که نتوانستیم تا سال دوم با او ادامه دهیم به همین دلیل جدا شدیم.

مدیرعامل باشگاه نامی‌نو در ادامه صحبت‌هایش با اشاره به توافقاتی که با بازیکنان صورت گرفته، خاطرنشان کرد: فرزان توسلی،‌نسترن مقیمی و مهسا علیمددی با ما توافق مالی کردند و به تمرینات آمدند. خانم شریف قصد بازی نداشت و گفت می‌خواهم مربی شوم.او به صورت مکتوب برای ما نوشت که مبلغ پاداشش را نمی‌خواهد. آرزو صدقیانی‌زاده شرایط آمدن به اصفهان را نداشت گفت پول رضایتنامه را ندارم اما پاداش را نمی‌خواهم. من سال گذشته ریسک کردم واین تیم را گرفتم. ۷۰۰ تا ۸۰۰ میلیون هزینه رفت و آمد، اسکان و خورد و خوراک تیم شده است. 

طاهری با بیان اینکه از سارا شیربیگی پول نخواسته،‌تصریح کرد: من نگفتم شیربیگی پول دهد گفتم اگر مشهد می‌خواهد این بازیکن را بگیرد مشکلی نیست آیا اگر یک تیم بازیکنان مطرحی مانند شیربیگی و توسلی را می‌خواهد نباید هزینه کند؟ من پارسال هزینه کردم واین تیم را به اصفهان آوردم. مگر چند بازیکن مثل شیربیگی داریم؟ مشهد هم می‌خواهد از برند این بازیکن استفاده کند هم از بعد فنی. اگر مشهد او را می‌خواهد باید ۵۰ میلیون بدهد.

وی در پاسخ به این سؤال که قرار است شیربیگی امشب با شما صحبتی داشته باشد تا به نتیجه برسد، عنوان کرد:‌ اگر بحث پدر و مادر شیربیگی نبود با این مبلغ رضایتنامه نمی‌دادم. این بازیکن یا باید توافق مالی را انجام دهد و قرارداد ببندد و یا اینکه مشهد باید هزینه این بازیکن را پرداخت کند. چیزی به اسم خانه نشینی نداریم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.