کد خبر : 139918
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 - 11:58
-

لک:بازیکنان دستورات تاکتیکی را فراموش کرده و بدون تمرکز بازی می‌کنند

لک:بازیکنان دستورات تاکتیکی را فراموش کرده و بدون تمرکز بازی می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم شهروند ساری در خصوص تساوی برابر شاهین کرمانشاه در هفته ششم لیگ برتر گفت:  از تیم شاهین آنالیز خوبی انجام داده بودیم و نقاط قوت و ضعف این تیم را می‌دانستیم، اما بازیکنان ما در برخی موقعیت‌ها ثابت کردند که دستورات تاکتیکی را فراموش کرده و بدون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم شهروند ساری در خصوص تساوی برابر شاهین کرمانشاه در هفته ششم لیگ برتر گفت:  از تیم شاهین آنالیز خوبی انجام داده بودیم و نقاط قوت و ضعف این تیم را می‌دانستیم، اما بازیکنان ما در برخی موقعیت‌ها ثابت کردند که دستورات تاکتیکی را فراموش کرده و بدون تمرکز بازی می‌کنند.

رضا لک تصریح  کرد: در نیمه اول خوب بازی نکردیم و موقعیت‌های بسیار زیادی را در اختیار تیم حریف قرار دادیم، اما در نیمه دوم توانستیم ۲ گل عقب افتاده را جبران کنیم و موقعیت‌های بسیار زیادی خلق کرده و حتی می توانستیم برنده بازی باشیم اما بازیکنان ما قدر موقعیت‌های خوب خود را ندانسته و بازی با نتیجه تساوی به پایان رسید.

لک با اشاره به حمایت هواداران تیم شاهین، افزود: کسب نتیجه تساوی در قابل این تیم که از حمایت هواداران پرشور خود بهره می‌برد یک نتیجه قابل قبول است و امیدواریم در ادامه مسابقات با برطرف کردن نقاط ضعف خود در خطوط دفاعی نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

وی در پایان، یادآور شد: در بازی با تیم قدرتمند مس نیز به تساوی چهار بر چهار رسیدیم و در این بازی نیز سه به سه بازی به پایان رسید و این مساله نشان می‌دهد که باید بر روی برطرف کردن مشکلات دفاعی تیم تمرکز کرده و هرچه سریع‌تر این مشکل را در تیم خود برطرف کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ساروى باغيرت شنبه , ۱۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۸

اقاى لک من به جاى شما بودم بلباسى رو به همین راحتی از دست نمیدادم خیلى به دردت میخورد واقعا حیف شد هم تو دفاع عالیه هم حمله و هم میجنگید برامون اونو نیم فصل برگردونید تیم اینجورى میفته