کد خبر : 139929
تاریخ انتشار : شنبه 12 مرداد 1398 - 13:09
-

مومنی:تمام تمرکز خود را بر روی رقابت‌های آسیایی قرار داده‌ایم

مومنی:تمام تمرکز خود را بر روی رقابت‌های آسیایی قرار داده‌ایم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید مومنی در خصوص دیدار با هایپر شاهین‌شهر در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم، تیم هایپر نیز تیم بسیار خوبی نشان داد و هواداران این تیم نیز جو سنگینی در سالن ایجاد کرده بودند. وی درباره دیدارهای تیم مس

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سعید مومنی در خصوص دیدار با هایپر شاهین‌شهر در هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار داشت: بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشتیم، تیم هایپر نیز تیم بسیار خوبی نشان داد و هواداران این تیم نیز جو سنگینی در سالن ایجاد کرده بودند.

وی درباره دیدارهای تیم مس در جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان تصریح کرد: دیدارهای دشواری در پیش داریم و امیدواریم با قهرمانی در آسیا و صعود از مرحله گروهی در رقابت‌های جهانی افتخاری برای کشورمان کسب کنیم.

دروازه‌بان تیم مس سونگون درباره عملکرد تیم هایپر نیز گفت: هایپر تیم بسیار خوبی نشان داد و با توجه به اینکه از مسابقات لیگ دسته اول به لیگ برتر صعود کرده است دیدارهای تماشاگرپسندی را از خود به نمایش گذاشته است، اما تیم ما با توجه به تجربه بالا پیروز میدان شد.

وی درباره اینکه چه عواملی سبب شده است تا تیم مس نتایج نسبتا ضعیفی از ابتدای رقابت‌های لیگ برتر کسب کند، بیان کرد: با توجه به اینکه درگیر تمرینات رقابت‌های آسیایی هستیم و چند مصدوم نیز داریم تمام تمرکز خود را بر روی رقابت‌های آسیایی قرار داده‌ایم تا پس از این رقابت‌ها تلاش خود را برای مسابقات لیگ برتر دوچندان کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.