کد خبر : 140028
تاریخ انتشار : یکشنبه 13 مرداد 1398 - 8:42
-

مس در اندیشه تکرار سروری فوتسال ایران در آسیا

مس در اندیشه تکرار سروری فوتسال ایران در آسیا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سونگون چند روزی است که به تهران آمده و در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال ایران مشغول به تمرین است. مس سونگون در فصل گذشته رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند و امسال هم برای تکرار قهرمانی خود پا به این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سونگون چند روزی است که به تهران آمده و در سالن فوتسال مرکز ملی فوتبال ایران مشغول به تمرین است. مس سونگون در فصل گذشته رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا موفق شد به مقام قهرمانی دست پیدا کند و امسال هم برای تکرار قهرمانی خود پا به این مسابقات می گذارد.

مس سونگون در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا، توحید لطفی و مسلم اولاد قبا دو بازیکن ملی پوش و با تجربه خود را به علت مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

شهاب شاه نازیان و محمد حاجی زاده دو بازیکن جوان و بومی مس سونگون هستند که قرار است در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا و جام باشگاه‌های جهان به جای دو ملی پوش مصدوم تیم در این مسابقات حاضر شوند.

همچنین مس سونگون یک بازیکن عقب گیر برزیلی به نام بوکائو را در اختیار گرفته است تا این تیم را در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا و جهان همراهی کند. بوکائو قرار است فقط مس را در رقابت‌های آسیایی و باشگاه‌های جهان همراهی کند و قرارداد او پس از این مسابقات به پایان می رسد.

طبق برنامه ریزی صورت گرفته مسی ها امروز یکشنبه، ساعت ۱۰:۳۰ ایران را به مقصد بانکوک ترک می‌کند و قرار است که اولین دیدار خود را در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا روز ۱۸ مرداد ماه برگزار کنند.

مسابقات جام باشگاه‌های آسیا از ۱۷ تا ۲۷ مرداد ماه در کشور تایلند و به میزبانی شهر بانکوک برگزار خواهد شد.

مس سونگون در جام باشگاه‌های آسیا در گروه چهارم این مسابقات با تیم‌های ناگویای ژاپن، الطفره امارات و کاظمه کویت همگروه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۷:۲۰

ماشالله به گیتی خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ