کد خبر : 140104
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1398 - 18:18
-

احمدی:امیدوارم اردوها و بازی های بیشتری برای تیم ملی برگزار کنند /به خاطر برخی اختلاف سلایق از مس جدا شدم

احمدی:امیدوارم اردوها  و بازی های بیشتری برای تیم ملی برگزار کنند /به خاطر برخی اختلاف سلایق از مس جدا شدم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و باشگاه گیتی پسند اصفهان درباره شرایط مسابقات لیگ برتر در فصل جدید گفت: امسال در لیگ برتر همه با یکدیگر رقیب هستند و برای پیروزی می جنگند. به طوری که از قبل نمی توان نتایج بازی ها را پیش بینی کرد. همان طور که دیدید تیم ها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،حمید احمدی بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و باشگاه گیتی پسند اصفهان درباره شرایط مسابقات لیگ برتر در فصل جدید گفت: امسال در لیگ برتر همه با یکدیگر رقیب هستند و برای پیروزی می جنگند. به طوری که از قبل نمی توان نتایج بازی ها را پیش بینی کرد. همان طور که دیدید تیم ها وقتی در مقابل تیم ما بازی می کنند، با تمام توان و انگیزه خود پا به این دیدار می گذارند و این نشان می دهد که امسال در لیگ ما به جز ۴ تیم که مدعی اصلی قهرمانی هستند، بقیه تیم ها برای حضور در مرحله پلی آف تلاش می کنند.

برگزاری پلی آف به جذابیت رقابت ها می افزاید

بازیکن تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان درباره شرایط برگزاری مرحله پلی آف در فصل جدید را بیان داشت: برگزاری رقابت های پلی آف دارای معایب و محاسنی است. خودم برگزاری پلی آف را خیلی دوست دارم زیرا برگزاری آن می تواند به جذابیت بازی ها اضافه کند. چون تیم ها در مرحله آخر تمام تلاش خود را می کنند که هر طور شده بتوانند به مقام قهرمانی دست پیدا کنند.

بازی های تدارکاتی بیشتری برای تیم ملی برگزار شود

احمدی بازیکن تیم ملی فوتسال ایران همچنین درباره شرایط تیم ملی در آستانه مسابقات جام ملت های آسیا نیز گفت: تیم ملی الان شرایط خوبی را دارد و من امیدوارم که اردوها  و بازی های بیشتری را برای تیم ملی برگزار کنند تا تیم ملی با بازی های تدارکاتی زیاد به مصاف حریفان خود در جام ملت های آسیا برود.

نسبت به تیم ملی فوتسال کم لطفی شده است

او ادامه داد: امیدوارم که مسئولان فدراسیون فوتبال بیشتر از فوتسال حمایت کنند. زیرا بازیکنان تیم ملی همیشه در مسابقات مختلف برای تیم ملی تلاش خود را کرده اند. به نظر من در این سال های اخیر به تیم ملی فوتسال خیلی کم لطفی شده است. بازیکنان تیم ملی ما در مسابقات مختلف همیشه خود را نشان داده اند و همان طور که می دانید هنوز پاداش های تیم ملی را پرداخت نکرده اند.

۲ سال است که هنوز پاداش ها را پرداخت نکردند

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره پرداخت پاداش ها به بازیکنان تیم ملی فوتسال نیز بیان داشت: پاداش ها مشخص شده است، اما زمان پرداخت آن مشخص نیست. حدود ۲ سال است به بازیکنان تیم ملی وعده می دهند که پاداش ها را پرداخت می کنیم اما تا الان هیچ خبری نشده است و ما نمی دانیم چه موقع قرار است این پاداش ها پرداخت شود و این شرایط را برای تیم ملی خیلی سخت می کند.

تورنمنت آستاراخان خیلی می تواند به ما کمک کند

بازیکن تیم ملی فوتسال ایران همچنین درباره بازی های تدارکاتی تیم ملی به خصوص اردوی آستاراخان که قرار است شهریور ماه در روسیه برگزار شود گفت: تورنمنت آستاراخان قبل از آغاز جام ملت ها می تواند خیلی خوب باشد و برگزاری این رقابت ها برای تیم ملی بسیار مفید است، اما من امیدوارم که بازی های بیشتری را برای تیم ملی در نظر بگیرند، زیرا ما باید در مقدماتی جام جهانی هم نیز شرکت کنیم. امیدوارم در جام ملت ها موفق باشیم و سهمیه جام جهانی را نیز کسب کنیم.

جدا شدنم از مس سونگون به خاطر برخی اختلاف سلایق بود

حمید احمدی بازیکن سابق تیم فوتسال مس سونگون درباره مشخص شدن وضعیت شکایت خود از باشگاه مس به خاطر طلب باقی مانده از این تیم گفت: هنوز هیچ پرداختی از سوی باشگاه مس سونگون به من نشده است و حدود ۵ ماه است که هنوز هیچ خبری صورت نگرفته است. لازم است که در همین جا بگویم، جدا شدن من از تیم مس سونگون فقط به خاطر مسائل مالی نبود. من به خاطر برخی اختلاف سلایق که با باشگاه داشتم مجبور شدم از این تیم جدا شوم و  با این تیم خاطرات بسیار خوبی را تجربه کرده ام.

امیدوارم که مس دوباره قهرمان آسیا شود

حمید احمدی بازیکن تیم ملی فوتسال همچنین درباره مس سونگون که در رقابت های جام باشگاه های آسیا حضور دارد، بیان داشت: خاطرات بسیار خوبی را با مس داشتم و امیدوارم این تیم در رقابت های جام باشگا های آسیا موفق باشد و بتواند دوباره به مقام قهرمانی آسیا دست پیدا کنند.

شرایط گیتی پسند رفته رفته بهتر خواهد شد

حمید احمدی بازیکن تیم گیتی پسند در پایان صحبت هایش درباره شرایط تیم گیتی پسند در فصل جدید نیز گفت: خدا را شکر وضعیت تیم ما بسیار خوب است. ما الان چند مصدوم در تیم داریم که مقداری کار را برای ما سخت کرده است، اما رفته رفته تیم در حال بهتر شدن است و همه بازیکنان و کادر فنی تیممان در تلاش هستند تا بتوانند تیم را امسال به مقام قهرمانی برسانند. هر چند که شرایط یک مقدار سخت است و تیم های لیگ برتر همه با انگیزه به مصاف ما می آیند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.