کد خبر : 140072
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1398 - 13:47
-

جاوید:کمتر از قهرمانی یعنی ناکامی/اجازه نمی‌دهیم حواشی وارد تیم شود/هر کاری انجام می دهم تا مس قهرمان آسیا شود

جاوید:کمتر از قهرمانی یعنی ناکامی/اجازه نمی‌دهیم حواشی وارد تیم شود/هر کاری انجام می دهم تا مس قهرمان آسیا شود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید درباره شرایط تیم فوتسال مس سونگون در آستانه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم بهتر از گذشته است. ما مسلم اولادقباد و توحید لطفی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، اما شرایط بابک نصیری و فرهاد فخیم بهتر شده است و امیدواریم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،مهدی جاوید درباره شرایط تیم فوتسال مس سونگون در آستانه مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا اظهار داشت: خدا را شکر شرایط تیم بهتر از گذشته است. ما مسلم اولادقباد و توحید لطفی را به دلیل مصدومیت از دست دادیم، اما شرایط بابک نصیری و فرهاد فخیم بهتر شده است و امیدواریم بازیکن دیگری به مصدومان تیم اضافه نشود. می‌توانم بگویم با شرایط نسبتاً خوبی عازم مسابقات می‌شویم.

عنوانی کمتر از قهرمانی برای نماینده ایران به منزله ناکامی است
وی در این باره که همه از مس سونگون که قهرمان ایران و آسیاست، انتظار قهرمانی دارند، تصریح کرد: کسی از ما جز قهرمانی انتظار ندارد و برای نماینده ایران، عنوانی کمتر از قهرمانی به منزلی ناکامی است. مس سال گذشته قهرمان آسیا شد و تکرار آن کار سختی است. با این حال امیدواریم اتفاقات خوبی رخ دهد.

دوست دارم هر کاری انجام دهم تا مس قهرمان آسیا شود
بازیکن رأس تیم مس سونگون در پاسخ به این پرسش که آیا تلاش می‌کند افتخارات دوره گذشته خود (عناوین آقای گلی و بهترین بازیکن مسابقات) را در رقابت‌های این دوره تکرار کند، خاطرنشان کرد: هدف بزرگ من این است که در مسابقات قهرمانی آسیا و رقابت‌های جهانی، از لحاظ تیمی موفق باشیم. شیرین‌ترین اتفاق برای من، قهرمانی تیم است و پس از آن جوایز فردی اهمیت دارد. دوست دارم هر کاری انجام دهم تا مس قهرمان آسیا شود و اگر افتخار فردی کسب کردم، چه بهتر.

در هیچ‌کدام از بازی‌های این فصل، تمام بازیکنان خود را در اختیار نداشتیم
جاوید درباره نگرانی برخی اهالی فوتسال از ناکامی احتمالی تیم مس سونگون در مسابقات قهرمانی آسیا به سبب نتایج نه چندان درخشان این تیم در لیگ برتر به تسنیم گفت: ما در هیچ‌کدام از شش دیدار قبلی خود در لیگ برتر، بازیکنان خود را به صورت کامل در اختیار نداشتیم و این فصل بدشانسی زیادی آوردیم. در هفته آخر هم کادر فنی به چند بازیکن استراحت داده بود و می‌خواستند تیم را برای بازی‌های آسیایی آماده کنند. اکنن شرایط بسیار خوبی داریم و امیدواریم روز پنجشنبه، شروع خیلی خوبی داشته باشیم.

ناگویا اوشنز رقیب همیشگی تیم‌های ایرانی است
وی با اشاره به گروه سختی که مس سونگون در آن قرار دارد، اظهار داشت: ناگویا اوشنز رقیب همیشگی تیم‌های ایرانی است و الظفره اسپورت امارات و کاظمه SC کویت هم تیم‌های ناشناخته‌ای هستند. ما قدم به قدم پیش می‌رویم و تابع تصمیمات کادر فنی هستیم.

اجازه نمی‌دهیم حواشی وارد تیم شود
حمید بی‌غم، سرمربی پیشین مس گفته بود این تیم به یک مدیر فنی کاربلد نیاز دارد. ملی‌پوش فوتسال کشورمان در پاسخ به این پرسش که آیا چنین نیازی احساس می‌شود یا خیر، تصریح کرد: هر کسی دوست دارد هر نظری بدهد. تمرکز ما روی کار خودمان است و کاری به نظرات دیگران نداریم. ما کاملاً آماده مسابقات هستیم و اجازه نمی‌دهیم حاشیه وارد تیم شود. هدف مجموعه مس سونگون این است که با بهترین کیفیت در مسابقات آسیایی حاضر شویم و حاشیه‌ها تأثیری روی تیم نخواهد داشت.

همیشه در کشورهای شرق آسیا مشکل غذا داشته‌ایم
جاوید در پاسخ به این پرسش که آیا نماینده کشورمان فکری به حل مشکل غذا در تایلند کرده است یا خیر، گفت: ما همیشه در کشورهای جنوب شرق آسیا با تیم ملی، مشکل غذا داشته‌ایم. من در جریان این موضوع نیستم، اما قطعاً تدابیری اندیشیده شده است که به مشکل نخوریم.

حضور مدیران نشان می‌دهد مسابقات قهرمانی آسیا، حساسیت بالایی دارد
وی درخصوص حضور مدیران فدراسیون فوتبال و نیز رؤسای شرکت ملی مس در اردوی تیم مس سونگون خاطرنشان کرد: مدیرانی که پیش ما آمدند، روحیه خوبی به اعضای تیم دادند. این نشان می‌دهد که مسابقات آتی، حساسیت بالایی دارد و امیدوارم انتظاراتی که از فوتسال ایران می‌رود، برآورده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس دوشنبه , ۱۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷

تو خوده حاشیه اى لامصب هر تیمى میرى به فنا میره امسال نوبت مسه😂😂😂