کد خبر : 140069
تاریخ انتشار : دوشنبه 14 مرداد 1398 - 13:44
-

گزارش AFC از حضور مس سونگون با بازیکن ایتالیایی و جاویدِ شکارچی

گزارش AFC از حضور مس سونگون با بازیکن ایتالیایی و جاویدِ شکارچی

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مس سونگون در گروه چهارم مسابقات جام باشگاه های آسیا با تیم های ناگویا ژاپن، الظفره امارات و الکاظمه کویت همگروه است. مس امروز وارد تایلند شد تا خود را برای بازی در این مسابقات آماده کند. سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی تیم های حاضر در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،تیم فوتسال مس سونگون در گروه چهارم مسابقات جام باشگاه های آسیا با تیم های ناگویا ژاپن، الظفره امارات و الکاظمه کویت همگروه است.

مس امروز وارد تایلند شد تا خود را برای بازی در این مسابقات آماده کند.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی تیم های حاضر در این گروه پرداخت و درباره تیم مس نوشت: « فرهاد فخیم کاپیتان تیم مس برای سومین بار به عنوان قهرمانی جام باشگاه های آسیا برسد. فخیم اولین قهرمانی خود را در سال ۲۰۱۵ با تیم تاسیسات در آسیا به دست آورد و سال گذشته با مس سونگون به دومین قهرمانی رسید.»

به نظر می رسد سایت AFC درباره فخیم اشتباه کرده است چرا که این بازیکن در لیست تیم تاسیسات برای جام باشگاه های آسیا حضور نداشت.

در ادامه این گزارش آمده است: «مدافع عنوان قهرمانی با بازیکنان جدیدی وارد مسابقات شده است؛ با وسلی پورفیریو ماچادو (بوکائو) مهاجم ایتالیایی و مهدی جاوید، شکارچیِ گل که سال گذشته عنوان ارزشمندترین بازیکن و آقای گلی جام باشگاه های آسیا را به دست آورد.»

تیم مس برای حضور در جام باشگاه های آسیا و جام باشگاه های جهان قراردادی را با بوکائو امضا کرده است و این بازیکن در لیگ برتر بازی نمی کند. بوکائو بازیکنی است که در تیم زیر ۲۰ سال برزیل بازی کرده اما در رده ملی برای ایتالیا به میدان رفته است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.