کد خبر : 140135
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 مرداد 1398 - 14:24
-

مس اولین تیم می شود؟

مس اولین تیم می شود؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیاروز چهارشنبه (۱۶ مرداد) با حضور ۱۶ تیم از جمله مس سونگون از کشورمان در شهر بانکوک تایلند آغاز خواهد شد. به همین بهانه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیادر گزارشی با معرفی تیم‌های حاضر در این مسابقات به استقبال این بازی‌ها رفته است. سایت‌ای اف سی نوشت مس سونگون

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،دهمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیاروز چهارشنبه (۱۶ مرداد) با حضور ۱۶ تیم از جمله مس سونگون از کشورمان در شهر بانکوک تایلند آغاز خواهد شد.

به همین بهانه سایت کنفدراسیون فوتبال آسیادر گزارشی با معرفی تیم‌های حاضر در این مسابقات به استقبال این بازی‌ها رفته است.

سایت‌ای اف سی نوشت مس سونگون قصد دارد با دفاع از عنوان قهرمانی خود، اولین تیم تاریخ مسابقات شود که توانسته از جایگاه خود دفاع کند.

در ابتدای این گزارش آمده است: ۱۶ باشگاه برتر آسیا روز چهارشنبه تلاش خود را برای کسب جام مسابقات قهرمانی باشگاه‌های فوتسال تایلند ۲۰۱۹ در ورزشگاه بانکوک آرنا در پایتخت تایلند آغاز می‌کنند.

نفت الوسط عراق نایب قهرمان سال ۲۰۱۶، مسابقات این دوره را ساعت ۱۲ ظهر به وقت محلی در یک مسابقه هیجان انگیز در گروه B مقابل الریان قطر که سه بار به نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافته، آغاز می‌کند.

همچنین مس سونگون جمهوری اسلامی ایران در آخرین بازی روز پنجشنبه، برابر کاظمه کویت قرار خواهد گرفت.

این تیم قصد دارد اولین تیم تاریخ این رقابت‌ها شود که توانسته از عنوان قهرمانی خود دفاع کند،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.