کد خبر : 140193
تاریخ انتشار : چهارشنبه 16 مرداد 1398 - 9:42
-

کار دشوار مس برای دفاع از نام ایران

کار دشوار مس برای دفاع از نام ایران

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از امروز به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و مس سونگون نماینده فوتسال کشورمان برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در این پیکارها به میدان می‌رود. تیم مس سونگون ورزقان که در لیگ فصل ۹۷ با پیروزی مقابل گیتی پسند اصفهان در دو دیدار رفت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسابقات فوتسال جام باشگاه‌های آسیا از امروز به میزبانی تایلند برگزار می‌شود و مس سونگون نماینده فوتسال کشورمان برای دفاع از عنوان قهرمانی خود در این پیکارها به میدان می‌رود.

تیم مس سونگون ورزقان که در لیگ فصل ۹۷ با پیروزی مقابل گیتی پسند اصفهان در دو دیدار رفت و برگشت در پلی آف لیگ برتر فوتسال توانست عنوان قهرمانی لیگ را از آن خود کند برای دومین سال پیاپی نماینده ایران در جام باشگاه‌های آسیاست. این تیم گرچه در لیگ برتر عملکرد چندان خوبی نداشته اما عمده برنامه ریزی خود را معطوف به این مسابقات کرده تا بتواند برای دومین سال پیاپی به قهرمانی رسیده و تنها تیم ایرانی باشد که دو بار به این عنوان می‌رسد.

مسی ها در گروه چهارم این رقابت‌ها با تیم‌های ناگویا ژاپن، الظفره امارات و کاظمه کویت هم‌گروه هستند و به نظر می‌رسد نارنجی‌پوشان ایرانی کار آسانی برای صعود نداشته باشند. هدایت تیم مس بر عهده اسماعیل تقی‌پور است و این تیم با برخورداری از بازیکنانی چون مهدی جاوید، علیرضا صمیمی، محمد شجری، ابوالقاسم عروجی، علیرضا وفایی، فرهاد فخیم، مرتضی عزتی، علیرضا عسگری و …  و بهره بردن از یک بازیکن ایتالیایی به نام بوکائو امیدوار به کسب نتایج خوب در این دوره از مسابقات است.

مس سونگون در نخستین بازی خود در این مسابقات از ساعت ۱۹:۳۰ پنجشنبه ۱۷ مرداد به مصاف کاظمه کویت می‌رود تا با برداشتن محکم گام اول برای مدعیان این دوره خط و نشان بکشد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

آذربایجان چهارشنبه , ۱۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۷

تو چطور پایگاه خبری فوتسال هستی که نمیدونی هنوز عزتی به گیتی رفته چندین بار اخبار و اطلاعات اشتباه دادیو میدی به مردم سایتی که از روی رانت و پارتی بازی ایجاد بشه نتیجه ایی جز این نخواهد داشت چندین بار به فرهاد فخیم به عمد تو سایتت ازش بد گفتی مثلا بالا اسم مهدی جاویدو اول آوردی و فرهاد فخیمو چندمی به نظرت کی به تنهایی مسو پارسال قهرمان کرد