کد خبر : 140318
تاریخ انتشار : جمعه 18 مرداد 1398 - 13:35
-

اصغری‌مقدم: موقعیت‌های زیادی داشتیم اما گل نکردیم/ داوری هم جزئی از بازی است

اصغری‌مقدم: موقعیت‌های زیادی داشتیم اما گل نکردیم/ داوری هم جزئی از بازی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم در مورد شکست ۲ بر یک سن‌ایچ ساوه مقابل محمدسیمای قم گفت: روز گذشته نتوانستیم خوب بازی کنیم و در نیمه اول تیم حریف یک موقعیت گل داشت و همان توپ را به گل تبدیل کردند، اما از ۳۰ دقیقه بعد مالکیت توپ از آن ما بود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،جواد اصغری مقدم در مورد شکست ۲ بر یک سن‌ایچ ساوه مقابل محمدسیمای قم گفت: روز گذشته نتوانستیم خوب بازی کنیم و در نیمه اول تیم حریف یک موقعیت گل داشت و همان توپ را به گل تبدیل کردند، اما از ۳۰ دقیقه بعد مالکیت توپ از آن ما بود و خیلی فشار آوردیم و در این بازی موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم، اما متأسفانه با بی‌دقتی بازیکنانم نتوانستیم صدر جدول را حفظ کنیم، اما همچنان به دنبال صدر جدول هستیم. 

اصغری مقدم گفت: با شروع نیمه دوم خیلی فشار آوردیم و توانستیم به گل اول خود برسیم، اما در ادامه با یک اشتباه یک نقطه پنالتی دادیم و این پنالتی از محدود موقعیت‌هایی بود که تیم قم داشت و به خوبی هم از آن استفاده کرد و توانست به گل برسد. 

سرمربی سن‌ایچ ساوه گفت: به تیم محمدسیمای قم تبریک می‌گویم و ما باید از اشتباهات خود در ادامه لیگ درس بگیریم تا بتوانیم بهتر باشیم. 

ملی‌پوش سابق تیم ملی در خصوص کیفیت تیم‌های لیگ برتر، گفت: کیفیت توپ‌ها نسبت به سال گذشته بهتر شده است.

اصغری مقدم همچنین در مورد داوری این دیدار گفت: اگر اعتراضی به داوری دارم ربطی به باخت تیمم ندارد. من در روزهایی که تیمم پیروز می‌شود، اگر ایرادی وجود داشته باشد آن را عنوان می‌کنم. داور اول بازی آقای نصیرلو مثل همیشه خوب و مدیریتش عالی است اما داور کنار فوق‌العاده ضعیف بود و کلا به اشتباه سوت می‌زد. به جرأت می‌توان گفت که ۹۰ درصد از بازی را به اشتباه سوت زد. 

اصغری مقدم گفت: ما باید از شکست‌ها درس بگیریم و باید قبول کنیم که داور هم جزئی از بازی است. 

وی در پایان گفت: روز خبرنگار را از طرف خودم و باشگاه سن‌ایچ به تمام خبرنگاران به خصوص خبرنگاران ورزشی تبریک می‌گویم. 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.