کد خبر : 140607
تاریخ انتشار : شنبه 19 مرداد 1398 - 18:40
-

رضازاده:در نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظر را جذب کردیم

رضازاده:در نقل و انتقالات بازیکنان مورد نظر را جذب کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، معصومه رضا زاده، سرمربی تیم فوتسال رهیاب تهران اظهار داشت: حدود یک ماه و نیم پیش قرعه کشی لیگ برتر برگزار شد، اما یکی – ۲ تیم حذف شدند که این باعث شد تا دوباره قرعه کشی برگزار شود. سرمربی رهیاب تهران درباره روند آماده سازی این تیم برای مسابقات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، معصومه رضا زاده، سرمربی تیم فوتسال رهیاب تهران اظهار داشت: حدود یک ماه و نیم پیش قرعه کشی لیگ برتر برگزار شد، اما یکی – ۲ تیم حذف شدند که این باعث شد تا دوباره قرعه کشی برگزار شود.

سرمربی رهیاب تهران درباره روند آماده سازی این تیم برای مسابقات لیگ گفت: از ۲ ماه پیش تمرینات آماده سازی مان برای حضور در لیگ برتر را آغاز کردیم و در حال حاضر تمرینات بدنسازی را پشت سر می‌گذاریم. بازیکنان در این مدت به ۸۰ درصد آمادگی رسیدند. در نقل و انتقالات هم بازیکنان مورد نظرم را جذب کردم.

رضازاده درباره مشکلات مالی تیم‌های لیگ برتری گفت: ۲ – ۳ سالی می‌شود در تیم‌هایی هستم که با مشکلات مالی مواجه هستند. نبود حامی مالی باعث به وجود آمدن مشکلات مالی می‌شود. در حال حاضر هم تیم خزر رشت به لیگ برتر صعود کرده، اما مسلما انصراف این تیم از شرکت در لیگ و فروش امتیاز آن به دلیل مشکلات مالی آن‌ها بوده است.

او در پایان افزود: امیدوارم مسئولان از باشگاه‌هایی که در ورزش بانوان فعالیت می‌کنند، حمایت کنند. مسلما اگر از فوتسال بانوان حمایت شود لیگ پویا تری خواهیم داشت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.