کد خبر : 140641
تاریخ انتشار : یکشنبه 20 مرداد 1398 - 2:13
-

۶ تیم به دنبال ۴ سهمیه صعود

۶ تیم به دنبال ۴ سهمیه صعود

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پنجمین روز از مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا ۲۰۱۹ امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگری خواهد شد. در پایان این روز تکلیف گروه‌های A و B مسبقات مشخص خواهد شد و ۴ تیم به دور یک‌چهارم نهایی صعود خواهند کرد. شن‌زن چین – استار سئول کره جنوبیچینی‌ها برای صعود تنها

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، پنجمین روز از مسابقات جام باشگاه‌های فوتسال آسیا ۲۰۱۹ امروز با برگزاری ۴ دیدار پیگری خواهد شد. در پایان این روز تکلیف گروه‌های A و B مسبقات مشخص خواهد شد و ۴ تیم به دور یک‌چهارم نهایی صعود خواهند کرد.

شن‌زن چین – استار سئول کره جنوبی
چینی‌ها برای صعود تنها یک راه دارند. برد مقابل ستاره‌های سئول. بردی که صعود چینی‌ها را فارق از هر نتیجه‌ای در دیگر دیدار گروه، قطعی می‌کند. در این دیدار یک انگیزه پنهان دیگری نیز نهفته است. علی‌اصغر حسن‌زاده امروز با دو گلی که سوفات زد پایین‌تر از این ستاره تایلندی در مکان دوم برترین گل‌زنان ادوار جام باشگاه‌های آسیا قرار گرفت. عدم صعود شن‌زن یعنی عقب ماندن برترین بازیکن آسیا از ماراتن گل‌زنی در این مسابقات.
هرچند استار سئول هیچ شانسی برای صعود از این مسابقات ندارد. ولی شاید این تنها شانس شاگردان لی چانگ برای چشیدن طعم پیروزی در آسیا باشد. پس نباید آن‌ها را دست کم گرفت.

تای‌پورت تایلند – ارم قرقیزستان
هر دو تیم همچنان شانس صعود را دارند. برتری یاران فرهمند در این بازی یعنی بردن سرنوشت گروه به گل‌شماری و پیچیده کردن معادلات صعود. کاری که قرقیزها نشان داده‌اند آن را خوب بلدند و در زمانی که هیچ‌کس برای آن‌ها شانسی قائل نیست به یک‌باره خود را نشان می‌دهند. هرچند آنها خاطره شکست ۵ بر ۱ مقابل چونبوری در دور گذشته بازی‌ها را در یاد دارند و می‌دانند برای صعود باید چیزی بیشتر از یک معجزه اتفاق بی‌افتد.
باید دید آخرین سوت روز پنجم مسابقات حکم به حذف میزبان می‌دهد یا قرقیزها به خانه برمی‌گردند.

تای‌سون‌نام ویتنام – نفت الوسط عراق
سخت‌ترین بازی شاگردان هثیم همین بازی است. دیداری که می‌تواند آخرین بازی نفت الوسط در آسیا باشد. تای‌سون‌نام تیمی نیست که بشود به راحتی برای برد آن نقشه کشید. نایب قهرمان فصل گذشته آسیا هیچ دوست ندارد با از دست دادن امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه دوم گروه به مصاف احتمالی با میزبان در دور بعدی بی‌اندشید.
عدم کسب امتیاز توسط نفت یعنی حذف از آسیا. باید دید همسایه غربی ما می‌تواند با کارو و توکلی معجزه کند یا رفیعی‌پور و شیمیزو خداحافظی تلخ همچون قهوه عربی را برای شاگران هثیم تدارک می‌بینند.

الریان قطر – ای‌جی‌ام‌کی ازبکستان
ازبک‌ها تنها یک برد تا صعودی تاریخی به مرحله بعدی مسابقات فاصله دارند. صعودی که می‌تواند یادآور قدرت‌نمایی‌های آرادوس در آسیا باشد. هرچند الریان با طاهری و صفری نتواست انتظارها را برآورده کند، اما حریفی دست و پا بسته برای شاگردان الکساندر پتروف نیست.
باید دید در پایان روز پنجم ای‌جی‌ام‌کی می‌تواند ازبکستان را بعد از سه سال صاحب نماینده‌ای در مرحله حذفی کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.