کد خبر : 140783
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 - 17:46
دسته‌بندی نشده
-

یک چهارم جام باشگاه های آسیا 2019

حمود: دیدار با مس بسیار مهم محسوب می‌شود/ تقی پور:اعتماد به‌ نفس‌مان کاهش یافت

حمود: دیدار با مس بسیار مهم  محسوب می‌شود/ تقی پور:اعتماد به‌ نفس‌مان کاهش یافت
مربیان مس و بانک بیروت از مصاف فردا گفتند.

 تیم‌های فوتسال مس سونگون ایران و بانک بیروت لبنان، از ساعت ۱۱:۳۰ فردا (سه‌شنبه) در چارچوب مرحله یک چهارم نهایی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا به مصاف هم می‌روند.

حسن حمود، سرمربی تیم فوتسال بانک بیروت لبنان در این باره گفت: مس سونگون تیمی قدرتمند است و بازیکنانی باکیفیت در اختیار دارد. این یک دیدار بسیار مهم برای بانک بیروت محسوب می‌شود، اما ما هم نقاط قوت خود را داریم. بازی محکمی در پیش داریم و برای پیروزی، تمام تلاش خود را می‌کنیم. ما بازی‌های زیادی را پشت سر گذاشته‌ایم و بازیکنان باید استراحت کنند. در این مرحله فشار بیشتری متحمل می‌شویم و باید خود را برای این موضوع آماده کنیم.

اسماعیل تقی‌پور، سرمربی تیم مس سونگون نیز درباره این مسابقه اظهار داشت: ما کمی احساس فشار می‌کنیم، چون یک بازیکن خوب خود (سعید تقی‌زاده) را در دیدار برابر الظفره به خاطر مصدومیت از دست دادیم. نگرانی بعدی ما این است که در دیدار مقابل ناگویا اوشنز، موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم، اما شکست خوردیم. به همین خاطر اعتمادبه‌نفس‌مان کاهش یافت.

وی ادامه داد: همه تیم‌های راه‌یافته به جمع هشت تیم پایانی، شانس برابری برای صعود به دور بعدی مسابقات دارند. بانک بیروت تیم خوبی است، اما ما روی صعود به مراحل بعدی و پیشروی در مسابقات، تمرکز و تلاش می‌کنیم.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.