کد خبر : 140749
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 - 13:25
-

بهادیوند: برای پایان دادن به روزهای بد شهروند هم قسم شده ایم/ گیتی پسند بزرگ است اما ما شهروند ریشه دار هستیم و غیر قابل پیش بینی!

بهادیوند: برای پایان دادن به روزهای بد شهروند هم قسم شده ایم/ گیتی پسند بزرگ است اما ما شهروند ریشه دار هستیم و غیر قابل پیش بینی!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بهادیوند که با درخشش در دیدارهای اخیر شهروند ساری به یکی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم تبدیل شده در گفتگو با fut5al در خصوص نتایج دور از انتظار شهروند ساری در هفته های آغازین لیگ برتر فوتسال کشور گفت: به نظر من شهروند به جز بازی با ارژن در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بهادیوند که با درخشش در دیدارهای اخیر شهروند ساری به یکی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم تبدیل شده در گفتگو با fut5al در خصوص نتایج دور از انتظار شهروند ساری در هفته های آغازین لیگ برتر فوتسال کشور گفت: به نظر من شهروند به جز بازی با ارژن در شیراز در سایر دیدارها مقابل حریفان مستحق برد بود که با بدشانسی مسابقات با نتیجه مساوی به پایان رسید. این هفته و برای بازی با هایپرشهر همه بچه های تیم و کادر فنی فقط به فکر برد بودیم تا بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم و خدا را شکر که که توانستیم بازی را ببریم.

وی عدم هماهنگی میان بازیکنان شهروند ساری را مهم ترین علت کسب نتایج نامطلوب این تیم در ابتدای فصل جاری دانست و افزود: علاوه بر این، متأسفانه در اکثر بازیها گل هایی دریافت می کنیم که هفتاد درصدشان بر اثر حادثه یا برخورد به بازیکنان حریف اتفاق می افتد.

بهادیوند با بیان اینکه افتخار می کند زیر نظر رضا لک به فوتسال خود ادامه می دهد، گفت: آقای لک مربی بزرگ و با دانشی است و با تیم ها و بازیکنان بزرگی کار کرده اما به نظرم با وجود اینکه ایشان تفکراتش را در طول هفته به بچه ها منتقل می کند اما ما (بازیکنان) هنوز نتوانسته ایم در روز مسابقه به ایده آل های مد نظر آقای لک برسیم و به عبارتی هنوز تاکتیک ها و تفکرات ایشان در شهروند پیاده نشده است.

وی همچنین به مصدومیت طولانی مدت خود در سال گذشته بر اثر پارگی رباط صلیبی اشاره کرد و افزود: من در فصل قبل در شهر کرج و در روزی که عملکرد خوبی داشتم متأسفانه با پارگی رباط مواجه شدم تا خاطره بدی از این شهر برایم باقی بماند اما بعد از عمل جراحی روی پایم با خودم عهد کردم که باید دوباره و خیلی زود به شرایط ایده آل برگردم و امسال شهر کرج به نقطه عطفی برای من تبدیل شد و دوباره از دیدار مقابل مقاومت اوج گرفتم.

بازیکن شهروند ساری افزود: پارگی رباط صیلبی بدترین مصدومیتی است که یک ورزشکار با آن مواجه می شود و یکی از بدترین دوران هر ورزشکار است. جا دارد از پدر و مادرم که در طول دوره درمانم انرژی و روحیه مضاعفی به من دادند و همچنین آقای آرش محتشمی مربی بدنسازی که کمک شایانی برای تسریع در درمان و بازگشتم انجام دادند، تشکر و قدردانی کنم.

وی همچنین در خصوص دیدار حساس این هفته تیمش با گیتی پسند اصفهان اذعان داشت: گیتی پسند تیم بزرگی است که از چندین بازیکن ملی پوش و کادر فنی خوبی برخوردار است و مطمئناً برابر این تیم بازی سختی داریم در پیش رو داریم اما ما هم تیم ریشه داری به نام شهروند هستیم و البته همیشه غیر قابل پیش بینی. قطعاً در بازی مقابل گیتی پسند به دنبال امتیاز هستیم چرا که برای پایان دادن به روزهای بد شهروند هم قسم شده ایم.

بهادیوند با بیان اینکه با وجود نتایج نه چندان خوبی که تا اینجا کسب کرده ایم اما هواداران شهروند در هر ۴ بازی خانگی ظرفیت سالن سیدرسول حسینی را تکمیل نموده اند، اظهار داشت: هواداران شهروند حداقل در داخل ایران نظیر ندارند و به جرأت می گویم بهترین هواداران فوتسال کشور هستند. صمیمانه از تک تک شان که دست از حمایت از تیم محبوب شان برنمی دارند تشکر می کنم و امیدوارم در ادامه فصل بتوانیم با نتایج خوب دل آنها را شاد کنیم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: جا دارد از مجموعه باشگاه شهروند و آقای دکتر نجاریان به خاطر زحماتی که برای تیم می کشند، تشکر کنم. همچنین مجدداً از تمام کسانی که برای بازگشتم به شرایط بازی تلاش کردند به خصوص پدر و مادر عزیزم تشکر ویژه می کنم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

وکیلی چهارشنبه , ۲۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

اگه مثل پارسال الکی شلوغ بازی درنیارید با پیش بینی دقیق با یک باخت سنگین به روزهای بدتون ادامه خواهید داد.
تیم غیر قابل پیشبینی😂😂😂😂😂😂😂