کد خبر : 140711
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 مرداد 1398 - 8:28
-

صوفی زاده: حضور بانوان تماشاگر به دیده شدن موفقیت ها کمک می کند

صوفی زاده: حضور بانوان تماشاگر به دیده شدن موفقیت ها کمک می کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال گفت: حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی به ویژه در فوتبال و فوتسال در دولت تدبیر و امید به یقین در نوع خود بی‌نظیر بود. «لیلا صوفی‌زاده» اظهار داشت: دولتی که تشکیل می‌شود و کابینه‌ای که می‌بندد همه هم صدا با شعارهای آن سعی می‌کنند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال گفت: حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی به ویژه در فوتبال و فوتسال در دولت تدبیر و امید به یقین در نوع خود بی‌نظیر بود.

«لیلا صوفی‌زاده» اظهار داشت: دولتی که تشکیل می‌شود و کابینه‌ای که می‌بندد همه هم صدا با شعارهای آن سعی می‌کنند برنامه‌های خود را پیش ببرند تا به هدف برسند. در بحث ورزش هم حضور زنان در عرصه‌های مدیریتی به یقین در نوع خود بی‌نظیر بود. وقتی ما علاوه بر معاون توسعه زنان، معاون پشتیبانی را یک زن انتخاب می‌کنیم مثل ژاله فرامرزیان که در جایگاه خود می‌تواند به بهترین شکل ممکن بدرخشد.

وی افزود: همچنین درهمین حوزه در فدراسیون فوتبال نیز اتفاق‌های خوبی افتاد و منصب دپارتمان بین الملل به حمیرا اسدی داده شد. اینها نشان می‌دهد که دولت با زنان همراه بوده و آنها را در پست‌های مدیریتی و جایگاهی که شایستگی آن را دارند، منصوب کرده است.  

نایب رییس زنان فدراسیون فوتبال عنوان کرد: مدیران ما نیز در این عرصه در حوزه‌های خود تلاش‌های زیادی کردند و همه سعی داشتند در رشته‌های المپیکی تعداد سهمیه‌ها را بالا ببرند. همچنین در رشته‌هایی که مسابقات آسیایی و جهانی را در پیش‌رو داشتند، برنامه ریزی زیادی برای دیده شدن زنان این عرصه‌ها انجام شد. این موضوع در واقع تبلیغاتی برای به نمایش گذاشتن مسابقات زنان است.

وی یادآور شد: در این دولت حضور زنان تماشاگر در مسابقات فوتسال در دیدار ایران و ایتالیا و ایران و بلاروس حاصل شد. این امر نشان می‌دهد که یک نگاه واحد برای اینکه مسابقات زنان باید تماشاگر داشته باشد، وجود دارد. این تصمیم‌ها و حضور هواداران زن در مسابقات کمک می‌کند که نقش موفقیت‌های تیمی و فردی زنان بیشتر دیده شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.