کد خبر : 140923
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 15:30
-

سکون ساکت و ساکنین ساکت فوتسال!

سکون ساکت و ساکنین ساکت فوتسال!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا ساکت مدیری است که اولین بار نامش در سال ۱۳۸۹ در کنار فوتسال شنیده شد؛ روزهایی که خانواده ریخته‌گران قید همکاری با علی طاهری مدیرعامل پرافتخار فوتسالی خود را زدند و مدیرییت باشگاه فولادماهان را به دست مدیرعاملی فوتبالی دادند که نه تنها موفق به کار خاصی برای

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، محمدرضا ساکت مدیری است که اولین بار نامش در سال ۱۳۸۹ در کنار فوتسال شنیده شد؛ روزهایی که خانواده ریخته‌گران قید همکاری با علی طاهری مدیرعامل پرافتخار فوتسالی خود را زدند و مدیرییت باشگاه فولادماهان را به دست مدیرعاملی فوتبالی دادند که نه تنها موفق به کار خاصی برای فوتسال نشد بلکه رسما امتیاز این تیم این باشگاه را پس از چند سال ناکامی سوزاند و حاضر نشد این سهمیه را به یک تیم شهرستانی به فروش برساند و یا حتی هبه کند.

حرکت بهت‌برانگیز مدیرعامل وقت فولادماهان در انتخاب رشته‌هایی چون بسکتبال و ووشو، شوآف با مباحثی چون استاندارد ایزو برای باشگاه تحت امرش، نماد فلان سازمان بهره‌وری و …  برای خاک ریختن بر خاطرات فوتسال اولین تیم باشگاهی دارنده عنوان قهرمانی آسیا هم کک از کسی نگزاند چراکه ساکت نشان داده بود که وقتی بخواهد کاری کند با اتکاء به ۹ سال حضورش در فوتبال سپاهان کسی یارای مقابله با او را حداقل در اصفهان نخواهد داشت.

مدیرعامل ماهان پس از هزینه‌های گزاف و فروپاشی این باشگاه باز هم با اتکا به سابقه فوتبالی‌اش با سپاهان این بار در سال ۱۳۹۵ به سمت مدیر تیم‌های ملی فوتبال ایران در تمامی رده‌های سنی منصوب شد و حضور در کنار تاج عیان شد. وی دبیرکل پیشین فدراسیون فوتبال ایران پس از علیرضا اسدی از تیر ماه ۱۳۹۶ تا ۱۵ آذر ۱۳۹۷ هم شد که در نهایت به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان از این سمت استعفایی صوری داد زیرا در عمل به گواه کارمندان فدراسیون، هنوز هم تصمیم‌گیرنده تمامی اقدامات این حوزه به صورت فیزیکی و تئوری است!

ساکت که تا سطح انتخاب مدیر رسانه‌ای برای مربیان گوش به فرمان ملی و گزینش همراهان تیم‌های ملی مختلف فدراسیون در کوچکترین سفرها، صاحب نظر اصلی است، اخیرا پا فراتر گذاشته و می‌رود تا کمیته‌ای را برای خود دست و پا کند که هم رتبه با سازمان لیگ فوتبال، این بار برای فوتسال زبان بسته فدراسیون فوتبال است.

وی از دیروز حکم عضویت کمیته فنی و توسعه‌ای فوتسال را در سکوت ساکنین خاموش شده فوتسال کشور برای خود دست و پا کرده و این بار تصمیم دارد تا در رشته‌ای که سابقه‌ای روشن در فولادماهان در کارنامه‌اش دارد، همه‌کاره این بخش بعلاوه فوتبال ساحلی شود.

شاید تنها فوتسالی‌ای که از روز گذشته توانسته جلوی حرکت عجیب این مدیر بازنشسته بایستد و با استعفاء تکانی به فوتسال خواب‌زده ایران بدهد، محمدحسن انصاری فردی است که سابقه مدیریتی بیشتری از ساکت چه درفوتبال و چه در فوتسال دارد و درفش کاویانی را در جفایی که در حال اتفاق برای فوتسال مسکوت ایران است برداشته است تا بلکه سکون ساکت قدری تکان در این فدراسیون تکان بخورد.

اگر چه با بیانیه‌های چند تن از اهالی و مدیران فوتسال در حمایت از بازگشت انصاری فرد، پیداست که از دیروز فوتسالی‌ها قدری به خود آمده‌اند اما عدم اسم آوردن از علت استعفاء محمد حسن انصاری فرد و مشخصا نام نبردن از ساکت، پیدا است که آنها هم همچون دیگر ساکنین خیابان سئول قصد درافتادن با ابوالمشاغل فدراسیون را ندارند و یا شاید از ترکش‌های بعد از آن می‌هراسند.

قطع به یقین ساکت با این حرکت در فوتسال می‌تواند تا آلترناتیو شدنش برای محمد ناظم‌الشریعه در کادر فنی تیم‌ملی فوتسال بزرگسالان هم پیش برود چراکه سرمربی تیم‌ملی از ابتدای حضورش یکی از مریدان مدیریت مرد سایه این روزهای فدراسیون فوتبال است و در صورت پیشنهاد جدی هم شاید هر اتفاقی در این پست رخ بدهد.

اینکه ساکت عملا بتواند تا کجا پیش برود و حتی در سکوت اهالی ورزش که می‌بینند این مدیر بازنشسته و کنار گذاشته اسمی، لااقل همواره نفر اول فدراسیون در استقبال از شخصیت‌هاست مرهون سکوت اهالی و مدیران ورزش ایران است که با این رفتار، به طرز عجیبی به سکون ساکت کمک می‌کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.