کد خبر : 141017
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 19:10
-

احسانی: شاهین بی صبرانه منتظر نخستین پیروزی این فصل است

احسانی: شاهین بی صبرانه منتظر نخستین پیروزی این فصل است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه اظهار داشت: تیم ما در طول یک هفته اخیر تمرینات منظمی را پشت سرگذاشته و بازیکنان با توجه به آمادگی مطلوبی که دارند برای کسب پیروزی به میدان می روند. سید احسان احسانی افزود: شناخت نسبی هم از تیم اهورای بهبهان وجود دارد چرا که

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل باشگاه شاهین کرمانشاه اظهار داشت: تیم ما در طول یک هفته اخیر تمرینات منظمی را پشت سرگذاشته و بازیکنان با توجه به آمادگی مطلوبی که دارند برای کسب پیروزی به میدان می روند.

سید احسان احسانی افزود: شناخت نسبی هم از تیم اهورای بهبهان وجود دارد چرا که سال گذشته مقابل این تیم بازی کردیم و تا حدی با آن ها آشنا هستیم ولی با این حال شرایط فعلی آن ها با گذشته تا حد زیادی فرق کرده است.

وی با بیان اینکه تیم شاهین بی صبرانه منتظر نخستین پیروزی این فصل است، گفت: بسیار امیدوارم این اتفاق با حمایت پرشور هواداران در مسابقه فردا رخ دهد.

احسانی در پایان از هواداران خواست تا با حضور گسترده خود در سالن مسابقه، زمینه نخستین برد این فصل شاهین را فراهم کنند.

دیدار تیم های شاهین کرمانشاه و اهورای بهبهان از ساعت ۱۸ روز پنجشنبه ۲۴ مرداد در سالن قمر بنی هاشم واقع در خیابان بنت الهدای کرمانشاه برگزار می شود.

در پایان هفته هفتم، تیم شاهین با کسب سه امتیاز قعرنشین و اهورای بهبهان نیز با ۱۰ امتیاز در مکان ششم جدول رده بندی لیگ برتر قرار دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

کرمانشاهی پنجشنبه , ۲۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۹

آقای احسانی عوض منتظر بودن زودتر یک سرمربی انتخاب کنید که به این راحتی اواخر هر مسابقه برد را با مساوی و باخت عوض نکنیم….
مثلا اینجوری میخواهید صرفه جویی کنید اما ضرر این اقدام شما به چشم تیم و امتیاز کل استان میره…شما مالک این تیم هستید باید از همه دلسوز تر باشید نه اینکه تیم را به امان خدا بگذارید تا هفته هشتم نهم تازه به فکر اولین برد باشید…درست تصمیم بکیرید و کارشناسانه تا دیر نشده و هفته ها به سرعت درحال سپری شدن هست …هر هفته فاصلمون با با تیمهای بالا سریمون تو جدول داره بیشتر میشه…لطفا تا دیر نشده به خودتان بیاید!!