کد خبر : 140859
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 11:33
-

انصاری‌فرد: ۷ نفر از بهترین متخصصان را به کمیته فنی آوردم/چرا باید ساکت با مسئولیت های مختلف در فوتسال هم دخالت کند؟

انصاری‌فرد: ۷ نفر از بهترین متخصصان را به کمیته فنی آوردم/چرا باید ساکت با مسئولیت های مختلف در فوتسال هم دخالت کند؟

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رییس مستعفی سازمان لیگ فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: به صلاح نبود که به اجبار در این پست بمانم و شاهد حضور فرد غیرمتخصص در کمیته فوتسال باشم. «محمدحسن انصاری‌فرد» امروز چهارشنبه درباره استعفاء‌ از ریاست سازمان لیگ فوتسال و فوتبال ساحلی افزود:  پیش از این به مهدی تاج

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رییس مستعفی سازمان لیگ فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: به صلاح نبود که به اجبار در این پست بمانم و شاهد حضور فرد غیرمتخصص در کمیته فوتسال باشم.

«محمدحسن انصاری‌فرد» امروز چهارشنبه درباره استعفاء‌ از ریاست سازمان لیگ فوتسال و فوتبال ساحلی افزود:  پیش از این به مهدی تاج (رییس فدراسیون فوتبال) گفته بودم به دلیل اینکه این کمیته از افراد متخصص تشکیل شده است نیاز به حضور ساکت نیست و اگر وی بیاید قطع همکاری می‌کنم. ولی تاج این طرح را به هیات رئیسه برده که خلاف قانون است. زیرا برای عضویت در کمیته‌ها باید رییس کمیته افراد را معرفی کند که من هم این طرح را قبول نکردم تا مجبور به استعفاء شوم.

وی گفت: مقابل اجبار ایستادگی کردم و به صلاح فوتسال نمی دانستم که به اجبار در این پست بمانم و شاهد حضور فرد غیرمتخصص در کمیته فوتسال شوم. زیرا بعد از پیامی که به تاج دادم، فشارها روی من بیشتر شد و  جبهه ای در فدراسیون علیه من و فوتسال بود. درحالی که فوتسال مستقل کار می کرد و از زیر سلطه یکسری افراد که ماموریت های زیادی در فوتبال دارند، خارج بود. ولی من حاضر نشدم این فشار و اجبار را از سوی رییس فدراسیون فوتبال قبول کنم.

رییس مستعفی سازمان لیگ فوتسال و فوتبال ساحلی گفت: وقتی ساکت سرپرست تیم بزرگسالان و رییس سازمان تیم‌های ملی است و مسئولیت های دیگری هم دارد، چرا باید در فوتسال هم دخالت کند؟

انصاری‌فرد با اشاره به برنامه هایی که در ۶ ماه ریاستش در فوتسال و فوتبال ساحلی پیگیری کرده بود، اظهار داشت: هفت نفر از بهترین متخصصان این رشته را به تاج معرفی کردم تا آنها را به کمیته فنی بیاورد. لیگ به خوبی پیگیری و حاشیه‌ها نیز کم شد تا مدیران باشگاه‌ها نیز با ما همراه شوند. این شرایط سبب پویا شدن فوتسال شد که بعضی از مسئولان نیز به آن اشاره کردند،  زیرا مجموعه یکدلی داشتیم.

وی درباره اینکه ممکن است تاج به دلیل اعتماد نداشن به او تصمیم به حضور ساکت گرفته باشد یا خیر؟، پاسخ داد: بعید می دانم. شب گذشته تاج در تماس تلفنی گفت که ساکت در سازمان تیم های ملی هم حضور دارد و هدف برگزاری خوب اردوهای تیم‌ ملی است. در حالی که این موضوع را می شد در فضایی دیگر مطرح کرد. ولی بدون هماهنگی با من ساکت را به عضویت کمیته فوتسال معرفی کردند.

انصاری‌فرد خاطرنشان کرد: از تمام اهالی فوتسال حلالیت می طلبم. برای دفاع از خودم و فوتسال این کار را کردم. زیرا فوتسال نباید به دست غیر فوتسالی ها برسد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.