کد خبر : 140856
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 9:52
-

سالن برای دو نفر جا نداشت!

سالن برای دو نفر جا نداشت!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا ساکت یکی از معماھای بزرگ فوتبال ایران است. یک مدیر بلندپایه اصفھانی که یار قدیمی مھدی تاج محسوب میشود و از بدو حضور تاج در تشکیلات فدراسیون فوتبال حضوری پررنگ و ھمیشگی در کنار او داشته. حضوری که تا به امروز دامنه آن ادامه یافته و روز به روز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا ساکت یکی از معماھای بزرگ فوتبال ایران است. یک مدیر بلندپایه اصفھانی که یار قدیمی مھدی تاج محسوب میشود و از بدو حضور تاج در تشکیلات فدراسیون فوتبال حضوری پررنگ و ھمیشگی در کنار او داشته. حضوری که تا به امروز دامنه آن ادامه یافته و روز به روز پررنگتر میشود. ساکت بعد از به قدرت رسیدن تاج در فدراسیون فوتبال، به عنوان معتمد و دست راست آقای رئیس جزو نخستین ورودیھای فدراسیون فوتبال بود و پست کلیدی و مھم دبیرکلی را دریافت کرد اما بعد از مناقشه طولانی مدت وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک با فدراسیون فوتبال بر سر اجرای قانون منع بهکارگیری بازنشستهھا بالاجبار از سمت خود کنار رفت اما حضور او در فدراسیون نه تنھا کمتر نشد، بلکه دایره اختیارات و نفوذش فزونی یافت. ساکت در ازای پست دبیرکلی، سمتھای مھم دیگری دریافت کرده. مدیر تیمھای ملی فوتبال ایران در تمامی ردهھای سنی، سرپرست تیم ملی و مشاور رئیس فدراسیون فوتبال سمتھای رسمی ساکت ھستند.

در آخرین و جدیدترین حکم رئیس فدراسیون فوتبال، عصر دیروز طی حکمی محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته فنی فوتسال منصوب شد. قابل پیشبینی بود که این حکم تازه با واکنش کمیته فوتسال روبهرو شود. محمدحسن انصاریفرد دقایقی بعد از انتصاب محمدرضا ساکت به عنوان عضو کمیته فنی فوتسال ضمن تقدیر از تلاشھای پرسنل سازمان لیگ و خداحافظی و حلالیت طلبی از آنھا با ارسال نامهای به تاج از سمت خود به عنوان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و ریاست سازمان لیگ فوتسال استعفا داد. استعفایی که انصاریفرد در متن از آن به «استعفای بدون بازگشت» تعبیر کرده است.

منبع:ایران ورزشی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.