کد خبر : 140869
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 11:28
-

سهم‌ دینی:با چند نفر از مربیان خوب و تراز اول صحبت کردیم/ نیم‌فصل بازیکنان خوبی را جذب خواهیم کرد

سهم‌ دینی:با چند نفر از مربیان خوب و تراز اول صحبت کردیم/ نیم‌فصل بازیکنان خوبی را جذب خواهیم کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نشست خبری تیم فوتسال ستارگان ورامین با حضور رضا سهم‌ دینی مدیرعامل این تیم و تعدادی دیگر از اعضای تیم ستارگان ورامین برگزار شد. رضا سهم‌ دینی مدیرعامل تیم ستارگان ورامین در ابتدای این نشست با اشاره به وضعیت فعلی تیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه شاکله تیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، نشست خبری تیم فوتسال ستارگان ورامین با حضور رضا سهم‌ دینی مدیرعامل این تیم و تعدادی دیگر از اعضای تیم ستارگان ورامین برگزار شد.

رضا سهم‌ دینی مدیرعامل تیم ستارگان ورامین در ابتدای این نشست با اشاره به وضعیت فعلی تیم، اظهار کرد: با توجه به اینکه شاکله تیم ستارگان ورامین دیر بسته شد اما هم‌اکنون ورامین پتانسیل بسیار خوبی دارد.

آیا معتقدید که این تیم متعلق به ورامین است؟

سهم دینی: ستارگان فقط متعلق به شهرستان ورامین نیست بلکه متعلق به قرچک، پیشوا، ورامین، جوادآباد، جلیل‌آباد و کل دشت ورامین است، در کش‌وقوس‌های فراوان این تیم به شهر ورامین آمد اما همچنان نام دشت ورامین را یدک می‌کشد.

 چه شد که تیم مقاومت به ورامین آمد و در قرچک نماند؟

اصل این بود که این تیم در دشت ورامین بماند و ماند.چند نفر از سرمایه‌گذاران ورامینی دست‌به‌دست هم دادند و این تیم را به‌صورت خودجوش و به نام حسینیه حضرت قائم(عج) خریداری کردند.

: آیا توانستید بازیکنان خوبی جذب تیم کنید؟

سهم‌ دینی: متاسفانه بسیاری از بازیکنانی که مد نظر کادر فنی و سرپرست تیم بود با تیم‌های دیگر لیگ برتر قرارداد بسته بودند که ما از گرفتن بازیکنان بزرگ و رده بالا مقداری محروم شدیم.

وی ادامه داد: تعدادی از بازیکنانی که عرق به دشت ورامین داشتند در تیم ستارگان باقی‌ماندند وگرنه تیم‌های بزرگ لیگ برتر مانند مس سونگون که در رقابت های بین‌المللی حضور دارند خواهان بازیکنان ما بودند اما این بازیکنان فقط به خاطر عشق و علاقه‌ای که به دشت ورامین داشتند از تیم جدا نشدند و در کنار ما ماندند.

 برنامه‌ای برای جذب بازیکن جدید دارید؟

سهم‌ دینی: متأسفانه به خاطر نداشتن زمین مناسب در شهر ورامین و تمرین در زمین غیراستاندارد، چند نفر از بازیکنان ما مصدوم شدند و دو نفر از بازیکنان تا نیم‌فصل نمی‌توانند تیم را همراهی کنند و ما قطعاً تا نیم‌فصل بازیکنان جدید خوبی را جذب خواهیم کرد؛ اولویت ما در جذب بازیکن جدید بازیکنان بومی هستند و در نظر داریم تا بازیکنان بومی را جذب تیم ستارگان کنیم.

 بازه قیمتی قرارداد بازیکنان حدوداً چقدر است؟

سهم‌ دینی: ۹۹ درصد بازیکنان ما به خاطر عرق و عشقی که به تیم دارند در تیم توپ می‌زنند و قراردادهای نجومی ندارند و من به‌جرئت می‌توانم بگویم که قرارداد بازیکنان تیم ما از همه تیم‌ها پایین‌تر است.

 شایعاتی مبنی بر انتقال تیم به شهرداری ورامین منتشر می‌شود، نظر شما در رابطه با این شایعات چیست؟

سهم‌ دینی: این تیم به‌صورت شخصی خریداری‌شده است و هیچ‌کدام مالکان هیچ‌گونه صحبت و قصدی مبنی بر اینکه تیم به شهرداری ورامین انتقال پیدا کند وجود ندارد، ما از بودجه شهرداری ورامین هیچ استفاده‌ای نکردیم چراکه تیم دارای اسپانسر است و از بودجه اسپانسرها برای تیم استفاده می‌کنیم.

وی افزود: اگر فرصتی برای نقل انتقالات بود حتماً می‌توانستیم شاکله حرفه‌ای برای قهرمانی در لیگ برتر ببندیم و بازیکنان خوبی جذب کنیم چراکه تیم ستارگان ورامین پتانسیل قهرمانی دارد.

 یعنی تابه‌حال هیچ بودجه‌ای از شهرداری ورامین دریافت نکرده‌اید؟

سهم‌ دینی: تا به امروز هیچ بودجه‌ای از شهرداری دریافت نکرده‌ایم و از بودجه شهرداری چیزی به تیم تزریق نشده است اما شهرداری ورامین بعضی از امکاناتشان را در اختیارمان گذاشته است و حتی فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر و خیلی از مسوولان شهر نیز تا حد توان کمک‌هایی به تیم ستارگان ورامین داشته‌اند.

 برای اینکه یک تیم در جدول لیگ جزو تیم‌های اول تا سوم قرار بگیرد به چقدر بودجه و هزینه‌ای نیاز دارد؟

سهم‌ دینی: بنده اعتقاد زیادی به هزینه ندارم به همدلی و همکاری اعتقاد دارم، اگر شورونشاط و غیرت در تیم‌های ورزشی باشد قطعاً موفقیت بیشتر است تا اینکه بخواهیم مسائل را با پول حل کنیم.

چه برنامه‌ای برای تیم‌های پایه‌دارید؟

سهم دینی: در جلسه‌ای که در روزهای گذشته با کادر فنی و هیئت‌مدیره داشتیم در خصوص تیم ب، تیم بانوان و رده‌های نونهالان، نوجوانان و جوانان امید برنامه‌ریزی‌هایی صورت گرفته تا بتوانیم هم در زمینه ورزش آقایان و هم بانوان ورود کنیم.

وی افزود: چون‌که منطقه ورامین از پتانسیل بسیار خوبی در بحث فوتسال و ورزش‌های دیگر برخوردار است برای همین با چند نفر از مربیان خوب و تراز اول کشور صحبت کردیم تا از ظرفیت این افراد در دشت ورامین استفاده کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.