کد خبر : 140870
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 11:26
-

محمدی: سخت است از زادگاهم جدا شوم/ امضاء‌ قرارداد با یکی از دو باشگاه روسیه یا اسپانیا قطعی است

محمدی: سخت است از  زادگاهم جدا شوم/ امضاء‌ قرارداد با یکی از دو باشگاه روسیه یا اسپانیا قطعی است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «سپهرمحمدی» امروز چهارشنبه در خصوص لژیونر شدنش افزود:‌ حدود ۸ سال است که عضو تیم‌ملی فوتسال هستم و هدفم از پیوستن به لیگ‌های مطرح اروپایی پیشرفت است. البته برای من سخت است از محل زادگاهم اصفهان جدا شوم. ولی مطمئن هستم این تصمیم سبب می‌شود بیش از پیش به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، «سپهرمحمدی» امروز چهارشنبه در خصوص لژیونر شدنش افزود:‌ حدود ۸ سال است که عضو تیم‌ملی فوتسال هستم و هدفم از پیوستن به لیگ‌های مطرح اروپایی پیشرفت است. البته برای من سخت است از محل زادگاهم اصفهان جدا شوم. ولی مطمئن هستم این تصمیم سبب می‌شود بیش از پیش به تیم‌ملی کمک کنم.

وی درباره اینکه آیاجدایی او به باشگاه گیتی‌پسند ضربه می‌زند یا خیر؟ اظهار داشت: باشگاه گیتی‌پسند اصفهان خانه من است و هیچ وقت نخواستم به این باشگاه ضربه بزنم. برای همین حدود یک ماه پیش به باشگاه درباره جدایی‌ام صحبت کرده بودم تا مسئولان باشگاه برای جانشینی من اقدام کنند.

دروازه‌بان ملی‌پوش فوتسال ادامه داد: در باشگاه‌گیتی پسند حدود ۸ سال بازی کردم و موفق به کسب قهرمانی و نایب قهرمانی با این تیم در لیگ ایران و آسیا شدم تا جدایی برای من و باشگاه سخت شود. ولی طبق قولی که قبلا به مسئولان باشگاه گیتی‌پسند داده بودم، قرارشد در لیگ ایران در باشگاه گیتی پسند اصفهان بازی کنم و در صورت جدایی فقط به لیگ‌های اروپایی بروم.

دروازه‌بان تیم‌ملی فوتسال درباره اینکه به کدام یک از لیگ‌های روسیه یا اسپانیا خواهد رفت؟ بیان کرد: مذاکراتی با هر دو باشگاه حاضر در لیگ‌های روسیه و اسپانیا انجام دادیم و امضاء‌ قرارداد با یکی از این دو باشگاه قطعی است و تا ۲ یا  3 روز آینده این موضوع مشخص می شود.

محمدی ادامه داد: هر دو لیگ فوتسال اسپانیا و روسیه از لیگ های معتبر دنیا هستند و آرزوی هر بازیکنی است که در یکی از این کشورها بازی کند. ولی باید ببینیم شرایط کدامیک از لیگ‌ها بهتر است. 

وی با تشکراز همکاری باشگاه گیتی‌پسند برای پیوستنش به لیگ‌های اروپایی گفت: وقتی در لیگ‌های اروپایی بازی می کنید و به اصطلاح با بازیکنان برزیلی،‌ روسی و اسپانیایی تنه به تنه می شوید، این موضوع کمک خواهد کرد تا سطح فنی و تجربی خود را بالا ببرید.

او ابراز امیدواری کرد از این تجربه در راه اعتلای تیم ملی فوتسال ایران به بهترین شکلی استفاده کند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.