کد خبر : 140892
تاریخ انتشار : چهارشنبه 23 مرداد 1398 - 12:55
-

ناصری :انصاری فرد در مدتی کوتاه کارهای خوب و مهمی انجام داد/ با حضور افراد قوی نیازی به آدم های غیر فنی نبود

ناصری :انصاری فرد در مدتی کوتاه کارهای خوب و مهمی انجام داد/ با حضور افراد قوی نیازی به آدم های غیر فنی نبود

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا ناصری در مورد استعفای محمدحسن انصاری‌فر رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی،‌گفت: بعد از رفتن کفاشیان که وی زحمات زیادی برای فوتبال و فوتسال ایران کشیده بود، ما فوتسالی‌ها خوشحال شدیم که فردی فوتسالی مجددا سکان‌ فوتسال ایران را در دست گرفت. وی در

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، رضا ناصری در مورد استعفای محمدحسن انصاری‌فر رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی،‌گفت: بعد از رفتن کفاشیان که وی زحمات زیادی برای فوتبال و فوتسال ایران کشیده بود، ما فوتسالی‌ها خوشحال شدیم که فردی فوتسالی مجددا سکان‌ فوتسال ایران را در دست گرفت.

وی در ادامه گفت: بعد از اینکه انصاری‌فر به عنوان رئیس کمیته فنی و سازمان لیگ فعالیتش را شروع کرد، همگان به خوبی شاهد بودند که فوتسال بعد از مدت‌ها تکانی خورده است و ما توانستیم در رده‌های پایه نوجوانان، جوانان و امیدها فعالیت‌های خوبی داشته باشیم. موضوع دیگری که در این سال‌ها مطرح بود  آن هم عدم همکاری صداسیما در مورد پخش مستقیم بازی‌ها از شبکه‌های استانی و ملی بود.

 کاپیتان و دروازبان سابق تیم ملی فوتسال گفت:‌ همه فوتسالی‌ها می دانند که با آمدن انصاری‌فر فوتسال ایران مجدداً  جان تازه‌ای گرفت و وی در مدت کوتاهی که سکان‌ این رشته را بر عهده داشت، فعالیت‌های خوبی انجام شد. در  این مدت کم، به  سراسر کشور رفته و از همه باشگاه‌های دیدن و از نزدیک شاهد مشکلات و فعالیت‌های آنان قرار گرفت، کاری که کمتر مسئولی در ورزش این کار را انجام می دهد.

ناصری گفت: من واقعا نمی‌دانم چرا وقتی که فوتسال بعد از مدت‌ها جان تازه‌ای گرفته، فدراسیون تصمیم می‌گیرد یک غیرفوتسالی را به عضویت این خانواده بزرگ درآورد؟  من نمی‌دانم چرا باید اینگونه تصمیم‌ها فقط برای فوتسال گرفته شود؟ به نظر من تصمیم انصاری‌فرد مبنی بر استعفا کار درستی بوده. چرا وقتی که کمیته فنی اعضای بسیار قوی و تصمیم‌گیرندگان خوبی دارد باید یک غیرفوتسالی را بالاجبار به این کمیته اضافه کنیم.  چرا باید برای فوتسال در جای دیگر تصمیم گیری شود؟ ما در کشورمان امثال انصاری‌فرد‌‌ها کم داریم، وی فردی، فوتبالی، فوتسالی و در عرصه ورزش ایران سابقه خوبی و زحمات زیادی کشیده است. سوالی دیگری که من از فدراسیون دارم وقتی که یک  کشتی ناخدای خوبی دارد و این کشتی را به خوبی هدایت می‌کند چرا ما می‌خواهیم ناخدای دیگری برای این کشتی انتخاب کنیم؟ در حال حاضر فوتسال ایران شبیه این کشتی شده است.

وی افزود: من فکر می‌کنم  با رفتن انصاری فرد این بازیکنان و باشگاه‌ها هستند که ضرر می‌کنند. با  برنامه ریزی خوب و پخش مستقیم  بازیهای لیگ و… فوتسال مجدداً جان تازه‌ای  گرفته است. وقتی باشگاه‌های ما درآمدزایی ندارند ما احتیاج مبرم به پخش مستقیم بازی‌های لیگ داریم چرا فدراسیون به جای اینکه به فکر حل مشکلات باشگاهها باشد فقط به فکر تعویض مدیران فوتسال است.

وی در پایان گفت: امیدوارم  مهدی تاج  ریاست فدراسیون فوتبال و اعضای هئیت رئیسه برای این موضوع تصمیم عاقلانه‌ای بگیرند و نگذارند فوتسال ایران مجدداً‌ به روزهای ناخوش خود برگردد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.