کد خبر : 141081
تاریخ انتشار : پنجشنبه 24 مرداد 1398 - 23:44
-

لک: این حرف ها بهانه است/ اگر من اعتراض نمی‌کردم گیتی‌پسند برنده بود؟

لک: این حرف ها بهانه است/ اگر من اعتراض نمی‌کردم گیتی‌پسند برنده بود؟

سرمربی تیم شهروند ساری به حرف های بی غم در مورد تیمش پاسخ داد.  رضا لک پس از تساوی ۴ بر ۴ تیمش برابر گیتی‌‌پسند اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هر حال بازی با تیم بالای جدول برای تیم ما سخت بود، به ویژه که شهروند از

سرمربی تیم شهروند ساری به حرف های بی غم در مورد تیمش پاسخ داد.

 رضا لک پس از تساوی ۴ بر ۴ تیمش برابر گیتی‌‌پسند اصفهان در هفته هشتم لیگ برتر فوتسال، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هر حال بازی با تیم بالای جدول برای تیم ما سخت بود، به ویژه که شهروند از چند بازیکن باسابقه و بازیکنان زیر ۲۰ سال که امسال به تیم اضافه شده‌اند تشکیل شده است. متاسفانه نتوانستیم در نقل و انتقالات بازیکنان مدنظر خود را جذب کنیم.

وی افزود: تقریباً تمام اتفاقاتی که درباره بازی با گیتی‌‌پسند پیش‌بینی کرده بودیم در زمین اتفاق افتاد. بازیکنانم در هر ۲ نیمه دوندگی خوبی داشتند و به جز چند صحنه که بازیکنان جوان دچار اشتباه شدند، به‌خوبی بازی را کنترل کرده و حتی پیش افتادیم و در نهایت بازی را مساوی کردیم.

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری با بیان اینکه بازی کردن برابر بازیکنان باکیفیت تیم گیتی‌پسند مشکل است، گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که خوب بازی کردند و اگر کمی تجریه بیشتری داشتند می‌توانستیم برنده بازی باشیم و داور نیز باید عدالت را رعایت می‌کرد.

وی تصریح کرد: اتفاقاتی مانند پرتاب مکرر بطری آب درون زمین و قطع روند بازی و اینکه ناظر نتوانست بازی را کنترل کند، دست به دست هم داد و تمرکز ما را برهم زد. از اینکه ۳ امتیاز را از دست داده و تنها یک امتیاز به‌ دست آوردیم ناراحتم اما اینکه می‌بینم بازیکنانم از نظر فنی رو به رشد هستند جای امیدواری دارد و امیدوارم در بازی‌های بعدی نتایج بهتری بگیریم.

اجازه ندادند کارمان را انجام دهیم

سرمربی سابق گیتی‌پسند درباره اینکه در ابتدای بازی از او تقدیر شد اما در پایان بازی رفتار دیگری با او شد، بیان کرد: این اتفاقات گهگاه در اصفهان می‌افتد. ۴ سال در اصفهان زحمت کشیدم و تماشاگران و عوامل برگزاری بازی‌ها باید بدانند بهترین افتخارات گیتی‌پسند با من رقم خورد. فضای فوتسال این‌چنین است و زیاد ناراحت نیستم، اما از این ناراحتم که زمانی که داوری باتجربه بازی را قضاوت می‌کند و تیمی جوان مقابل گیتی‌پسند قرار گرفته چنین رفتارهایی انجام می‌شود و اجازه نمی‌دهند تیم کارش را انجام دهد.

وی اضافه کرد: ناملایمات در فوتسال زیاد است و ما نیز در همین فوتسال رشد کرده‌ایم و امیدوارم این اتفاقات تکرار نشود. به هر حال تماشاگر اصفهانی دوست دارد تیمش قهرمان شود که با توجه به اتفاقات دیدار فینال فصل گذشته انتظار به‌جایی است، چون تمام اتفاقاتی که فصل گذشته باید رخ می‌داد افتاد و بهترین آمار از نظر بیشترین برد، کمترین گل خورده و غیره را داشتیم و تنها چند دقیقه تمرکز خود را از دست دادیم.

لک ادامه داد: به هر حال زمانی که تماشاگران می‌بینند تیمشان برابر تیمی جوان و کم‌تجربه غافلگیر شده ناراحت می‌شوند و واکنش نشان می‌دهند.

وی درباره اظهارنظر سرمربی گیتی‌پسند مبنی بر اینکه کادر تیم شهروند ساری زیاد به داور اعتراض می‌کردند، گفت: این حرف‌ها بهانه است. برابر تیم صدر جدولی بازی می‌کردیم نه انتهای جدولی و اگر من اعتراض نمی‌کردم گیتی‌پسند برنده بود؟ اگر ایشان فیلم بازی را ببیند مشخص است که روی نقاط ضعف و قوت گیتی‌پسند کار کرده و تمام گل‌هایی که زدیم روی از این فضاها بود و گل‌هایی که دریافت کردیم نیز بر اساس توانایی گیتی‌پسند بود. سرمربی گیتی‌پسند در نیمه دوم و در حال اعتراض تا نیمکت ما هم پیش آمد. عنوان کردن این حرف‌ها خوب نیست و برای بی‌غم آرزوی موفقیت دارم.  

سرمربی تیم فوتسال شهروند ساری خاطرنشان کرد: ۴ سال از عمرم را در اصفهان بودم و خودم را از بدنه باشگاه گیتی‌پسند جدا نمی‌دانم، اما الان سرمربی شهروند هستم و باید تمام توان خود را معطوف به موفقیت این تیم کنم. شاید اعتراض کردن حرفه‌ای نباشد اما زمانی که می‌بینم تیم جوانم اذیت می‌شود مجبور هستم واکنش نشان دهم.

وی افزود: روی گل چهارم گیتی‌پسند ما صاحب موقعیت بودیم، اما پس از خطای ششم داور دیگر خطا اعلام نکرد و زمانی که این اتفاقات تکرار می‌شود انسان واکنش نشان می‌دهد که البته ربطی به جریان بازی ندارد.

لک در پاسخ به اینکه گیتی‌پسندی‌ها امروز از او مهمان‌نوازی کرده‌اند یا خیر گفت: چه بگویم؟ زمانی که از تیمی جدا می‌شوم ارتباطم را با آن مجموعه حفظ می‌کنم و درباره گیتی‌پسند نیز همین‌طور است. بالاخره تماشاگر یک روز ناراحت است و یک روز هم خوشحال است و من از اتفاقات امروز ناراحت نیستم، چون در فضای فوتسال بوده‌ام. امیدوارم این اتفاقات در فوتسال نباشد اما هست و کاری نمی‌توان کرد.

وی درباره جدایی سپهر محمدی از گیتی‌پسند گفت: هر زمان که در گیتی‌پسند بودم، محمدی بهترین عملکرد خود را داشته و بهترین دروازه‌بان فصل بوده است و نیاز به تعریف من ندارد. هر زمان محمدی خوب بوده گیتی‌پسند خوب بوده است. این بازیکن ملی‌پوش به جز ویژگی‌های خوب فنی از نظر اخلاقی نیز بازیکنی حرفه‌ای است و امیدوارم هر جا می‌رود موفق باشد. دیشب تلفنی با هم صحبت کردیم و فکر می‌کنم پس از چند سال به جابه‌جایی نیاز داشت و خوشحالم که در اروپا به‌کار خود ادامه می‌دهد. کار جانشین محمدی در گیتی‌‌پسند بسیار سخت است و امیدوارم روزهای خوبی در انتظار سپهر باشد

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۴:۱۵

انصافا دوتا تیم هیچی نداشتن افتضاح بودن افتضاح

ناشناس جمعه , ۲۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۳

بیغم بابا خجالت بکش
جلوی ساری که هیچ برنامه ای نداشت گند زدی