کد خبر : 141215
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 - 17:19
-

اسماعیل پور: فصل بعد هم در چین بازی می‌کنم/ سطح فوتسال ایران فراتر از آسیاست

اسماعیل پور: فصل بعد هم در چین بازی می‌کنم/ سطح فوتسال ایران فراتر از آسیاست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره دعوت شدنش به تیم ملی گفت: سرمربی تیم ملی در اردوی اخیر سعی کرده است در کنار جوانان از چند بازیکن با تجربه هم استفاده کند تا انگیزه و روحیه خوب در بین این جوانان به وجود آید. جوانان دعوت شده

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،احمد اسماعیل پور بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره دعوت شدنش به تیم ملی گفت: سرمربی تیم ملی در اردوی اخیر سعی کرده است در کنار جوانان از چند بازیکن با تجربه هم استفاده کند تا انگیزه و روحیه خوب در بین این جوانان به وجود آید.

جوانان دعوت شده به تیم ملی در کنار با تجربه ها شرایط خوبی را رقم زدند

او افزود: در اردوی اخیر تیم ملی تمرینات خیلی خوبی را انجام دادیم تا جوانان دعوت شده به تیم ملی در کنار سایر بازیکنان با تجربه هماهنگ شوند.

بازیکنان دعوت شده به اردوی اخیر تیم ملی همگی از ستاره های لیگ برتر بودند

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره این که در اردوی اخیر تیم ملی ناظم الشریعه سعی کرد بیشتر از بازیکنانی دعوت کند که در این چند هفته اخیر لیگ عملکرد خوبی را به نمایش گذاشتند بیان داشت: بازیکنانی که به این اردو دعوت شدند همگی از ستاره‌های تیم خودشان بودند. به جز بازیکنان تیم مس سونگون که درگیر رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا هستند و گیتی پسند و برخی از بازیکنان مصدوم، ناظم الشریعه سعی کرد از این فرصت استفاده کند و برخی از بازیکنان جوان را به تیم ملی دعوت کند تا آن‌ها را برای مسابقات آینده محک بزند.

تیم های شرکت کننده در آستاراخان جزو ۱۰ تیم برتر دنیا هستند

اسماعیل پور درباره بازی تدارکاتی تیم ملی در اردوی آستاراخان روسیه و همچنین شرکت در تورنمنت چهار جانبه این کشور گفت: در این تورنمنت بازی‌های بسیار سختی را داریم و هر سه تیم روسیه، آذربایجان و قزاقستان از تیم‌های شناخته شده‌ هستند. این تیم‌ها در ترکیب خود از بازیکنان برزیلی زیادی استفاده می‌کنند و هر سه کشور، جزو ۱۰ تیم برتر دنیا هستند و امیدوارم بعد از مدت‌ طولانی که بازیکنان تیم ملی دور هم جمع نشده اند، این تورنمنت چهار جانبه بتواند کمک کند تا خود را با قدرت آماده حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا کنیم.

سطح فوتسال ایران فراتر از آسیا است

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین درباره بازی‌های تیم ملی در مقدماتی جام ملت‌ها و صعود مستقیم به این رقابت‌ها بیان داشت: به نظر من اگر با ترکمنستان و قرقیزستان نیز هم گروه نمی‌شدیم می‌توانستیم به جام ملت‌ها صعود کنیم، زیرا سطح فوتسال ایران فراتر از آسیا است و بیشتر برنامه‌های کادر فنی و به خصوص سرمربی تیم ملی، برای مقدماتی جام جهانی و حتی جام جهانی است.

 فصل بعد هم در چین بازی می کنم

اسماعیل پور بازیکن فصل گذشته تیم مانژو چین درباره این که آیا قرار است فصل بعد هم در لیگ چین بازی کند اظهار داشت: چند پیشنهاد از کشور‌های مختلف دارم، حتی از خود ایران هم چند باشگاه پیشنهاد بازی داده اند. اما به احتمال بسیار زیاد فصل بعد هم در لیگ چین بازی خواهم کرد. زیرا بازی در این کشور از لحاظ مالی برای من به صرفه‌تر است.

سطح کیفی فوتسال ایران قابل قیاس با چین نیست

او درباره این که آیا سطح کیفی لیگ چین با ایران قابل مقایسه است افزود: به هیچ عنوان قابل قیاس نیست. مطمئنا لیگ ما نسبت به لیگ چین پویاتر و جذاب‌تر است. من طی چند سال اخیر از لیگ این کشور پیشنهاداتی را دریافت می‌کردم و چون در آن سال‌ها از لحاظ مالی لیگ چین با لیگ ایران هیچ تفاوتی نداشت اصلا به بازی کردن در چین فکر نمی‌کردم.

فعلا تصمیم ندارم در ایران بازی کنم

او در مورد این که آیا به بازی کردن در ایران فکر می‌کند یا خیر بیان داشت: هنوز تصمیمی برای بازی کردن در ایران نگرفته ام و همان طور که گفتم به احتمال زیاد فصل بعد را هم در چین بازی می‌کنم. به جز تیم مانژو، از دو تیم دیگر در این کشور نیز پیشنهاداتی را دریافت کرده و با یکی از این باشگاه‌ها تا حدودی به توافقات کامل رسیده ام و فقط بر سر یک سری مسائل جزئی در حال گفت و گو هستیم و قرار است که قرارداد خودم را بعد از رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان ثبت کنم.

هفته آینده شنزن را در جام باشگاه های جهان همراهی می کنم

او در ادامه صحیت هایش درباره حضور در تیم شنزن چین گفت: قرار است هفته آینده به عنوان یار کمکی به تیم شنزن اضافه شوم تا این تیم را در جام باشگاه‌های جهان که در تایلند برگزار می‌شود همراهی کنم.

شنزن در گروه بسیار سختی قرار دارد

احمد اسماعیل پور همچنین درباره تیم شنزن چین و حضور در جام باشگاه‌های جهان گفت: قرار است به جز من و علی اصغرحسن زاده یک بازیکن دیگر هم از کشورمان به این تیم اضافه شود تا شنزن را در جام باشگاه‌های جهان همراهی کند. امسال شنزن تیم ضعیفی است و در جام باشگاه‌های جهان در گروه بسیار سختی قرار گرفته است.

مسئولان از فوتسال بیشتر حمایت کنند

بازیکن تیم ملی فوتسال گفت: امیدوارم مسئولان حمایت‌های لازم را از فوتسال انجام دهند. در این چند سال اخیر وقتی مسابقات آسیایی و یا جهانی پیش می‌آید به یاد می‌افتند که به فوتسال سر بزنند و امیدوارم بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان به آن چه که حقشان است برسند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.