کد خبر : 141192
تاریخ انتشار : جمعه 25 مرداد 1398 - 16:18
-

گزارش AFC از تقابل ملی‌پوش مس با ستاره برزیلی ناگویا / پپیتا: جاوید بازیکن فوق‌العاده‌ای است

گزارش AFC از تقابل ملی‌پوش مس با ستاره برزیلی ناگویا / پپیتا: جاوید بازیکن فوق‌العاده‌ای است
پپیتا، ستاره برزیلی تیم فوتسال ناگویا اوشنز ژاپن، مهدی جاوید را بازیکنی فوق‌العاده نامید.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) در گزارشی، به تقابل مهدی جاوید و پپیتا، دو بازیکن هفت گله تیم‌های مس سونگون و ناگویا اوشنز ژاپن در فینال مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا اشاره کرد.

مس سونگون و ناگویا اوشنز در فینال مسابقات، روی ستارگان خود یعنی مهدی جاوید و پپیتا حساب باز می‌کنند. این دو بازیکن تاکنون هفت گل به ثمر رسانده‌اند و نقشی محوری در راهیابی تیم‌شان به فینال مسابقات ایفا کرده‌اند. در کنار قهرمانی، آقای گلی مسابقات نیز دیگر عنوانی است که جاوید و پپیتا در روز آخر مسابقات دنبال می‌کنند.

پپیتای برزیلی از ابتدای مسابقات در شکل خوب خود قرار داشت و جاوید در بهترین زمان ممکن برای دفاع از عنوان قهرمانی تیمش به اوج رسید. جاوید در دیدار نماینده ایران در مرحله نیمه نهایی رقابت‌ها برابر AGMK هت‌تریک کرد و  فرمی را که فصل گذشته جایزه ارزشمندترین بازیکن مسابقات را برایش به ارمغان آورد، نشان داد. دوام پپیتا اما برای قهرمان سه دوره مسابقات ارزشمند بوده است. این بازیکن ۳۰ ساله گل تیمش را در دیدار مرحله گروهی دو تیم در دقایق تلف شده به ثمر رساند.

هر چند پپیتا می‌گوید تمرکزش روی عناوین شخصی نیست. وی در این باره گفت: مهمترین چیز این است که بتوانیم در فینال پیروز شویم و مطمئن نیستم که می‌توانم عنوان آقای گلی مسابقات را ببرم یا خیر. کسب جایزه در گروی نتیجه این مسابقه است، پس تمرکزم روی شکست مس سونگون خواهد بود. جاوید یک بازیکن فوق‌العاده است. او از لحاظ فیزیکی قدرتمند بوده و یک تمام‌کننده خوب است.

هر چند جاوید و پپیتا، تنها بازیکنانی نیستند که در کسب عنوان آقای گلی با هم رقابت می‌کنند. کازویا شیمیزو از تای‌سون‌نام، دیگر بازیکن هفت گله مسابقات است که می‌تواند در دیدار نماینده ویتنام با AGMK در دیدار رده‌بندی گلزنی کند. کاپیتان مس سونگون یعنی فرهاد فخیم، تران‌تای‌هوی از تای‌سون‌نام و داورون چوریف و اکبر عثمانوف از AGMK، بازیکنان پنج گله مسابقات هستند که همچنان شانس کسب آقای گلی رقابت‌ها را دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.