کد خبر : 141407
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 - 18:59
-

حیدریان: مس مقابل ناگویا آشفته بود/ نماینده کشورمان برنامه آنچنانی نداشت

حیدریان: مس مقابل ناگویا آشفته بود/ نماینده کشورمان برنامه آنچنانی نداشت

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا حیدریان درباره ارزیابی اش از شکست تیم فوتسال مس سونگون ایران در دیدار فینال جام باشگاه های آسیا مقابل تیم ناگویا ژاپن گفت: باوجود اینکه تیم ناگویا یک بازیکن برزیلی داشت اما بازیکنان ژاپنی فوق العاده بودند. وی افزود: ساختار تیم ناگویا در دفاع و حمله عالی بود. به

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،محمدرضا حیدریان درباره ارزیابی اش از شکست تیم فوتسال مس سونگون ایران در دیدار فینال جام باشگاه های آسیا مقابل تیم ناگویا ژاپن گفت: باوجود اینکه تیم ناگویا یک بازیکن برزیلی داشت اما بازیکنان ژاپنی فوق العاده بودند.

وی افزود: ساختار تیم ناگویا در دفاع و حمله عالی بود. به نظرم تیم مس تا قبل از پاورپلی (بازی پنج نفره) برنامه آنچنانی نداشت. اگر مهدی جاوید هم بیرون می آمد بقیه بازیکنان مس نمی توانستند خوب کار کنند.

اسطوره فوتسال ایران تاکید کرد: زمانی که ابوالقاسم عروجی و علیرضا وفایی جلو می رفتند، ژاپنی ها تیم کشورمان را از بالا پِرس می کردند. برای همین علیرضا صمیمی (دروازه بان مس) مجبور می شد توپ ها را سانتر کند که ثمری نداشت.

حیدریان درباره ارسال های بلند دروازه بان مس در این بازی برای بازیکن نوک این تیم یادآور شد: ژاپنی ها خوب پرس کرده بودند. بازیکنان مس باید از فضای پشت مدافعان حریف استفاده می کردند که این کار را نکردند. بازیکنان کشورمان روی دست همدیگر نمی آمدند و مجبور بودند توپ را به صمیمی بدهند که او هم سانتر می کرد. پاس در سالن برای بازیکن هدف باید روی زمین باشد تا «بازیکن راس» بتواند آنرا راحت کنترل کند. گرفتن و کنترل توپ های هوایی سخت است.

وی همچنین در خصوص عملکرد مس در نیمه نخست خاطرنشان کرد: گل اول مس یک گل ابتدایی بود. تیم ناگویا از یک توپ بادآورده گل زد. بعد از آن بود که تیم مس رها شد ولی بازیکنان این تیم آشفته بازی می کردند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.