کد خبر : 141296
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 - 14:51
-

جابری:پیش بینی حاشیه در بازی گیتی پسند با شهروند را می کردیم/کمیته انضباطی به قید فوریت ظرف ۴۸ ساعت آینده آرای سه مسابقه جنجالی را صادر کند

جابری:پیش بینی حاشیه در بازی گیتی پسند با شهروند را می کردیم/کمیته انضباطی به قید فوریت ظرف ۴۸ ساعت آینده آرای سه مسابقه جنجالی را صادر کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری در مورد حواشی هفته هشتم لیگ برتر فوتسال که در شهرهای مختلف اتفاق افتاد، گفت: با توجه به حوادث و اتفاقاتی که در سال گذشته و در بازی گیتی پسند و شهروند رخ  داده بود ما از قبل پیش‌بینی می‌کردیم که  امکان دارد در بازی هفته هشتم بین

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،آرش جابری در مورد حواشی هفته هشتم لیگ برتر فوتسال که در شهرهای مختلف اتفاق افتاد، گفت: با توجه به حوادث و اتفاقاتی که در سال گذشته و در بازی گیتی پسند و شهروند رخ  داده بود ما از قبل پیش‌بینی می‌کردیم که  امکان دارد در بازی هفته هشتم بین این دو تیم حواشی به وجود آید.

وی در ادامه گفت: با توجه به این موضوع و قبل از برگزاری این دیدار سازمان لیگ با کمیته انضباطی و هئیت فوتبال استان اصفهان و..مکاتبه‌ای داشته و از کمیته انضباطی درخواست کردیم برای این بازی نماینده ویژه‌ای را اعزام کنند که عباس روغنی معاونت  کمیته انضباطی و هنروری هم به عنوان نماینده فدراسیون فوتبال هر دو به عنوان ناظران این بازی انتخاب شدند. از طرفی از کمیته داوران هم درخواست کردیم برای این دیدار از یک داور با تجربه استفاده شود.

دبیر سازمان لیگ فوتسال گفت:  بازی دوم که بین تیم‌های  شاهین کرمانشاه و اهورای بهبهان بود مرادخانی ناظر این  بازی گزارش خود را به کمیته فوتسال ارسال کردند. در بازی سوم که بین حفاری و هایپر شاهین‌شهر بود نماینده فدراسیون خزفروش بود وی هم گزارش خود را کامل و به سازمان لیگ اعلام کرد در حال حاضر که با شما صحبت می‌کنم گزارش هر ۳ بازی به دست من رسیده. اینجانب هم به قید فوریت گزارش کاملی را به سرپرست دبیرکل فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی ارسال کردم و قرار شد که کمیته انضباطی به قید فوریت ظرف ۴۸ ساعت آینده آرای این سه مسابقه را صادر کند.

وی گفت: به هر حال بعد از ۷ هفته برگزاری لیگ که حواشی خاصی نداشت متاسفانه در هفته هشتم این اتفاقات رخ داد که من فکر می‌کنم به دلیل حساسیتی است که در جدول لیگ وجود دارد. شما اگر نگاهی به جدول مسابقات داشته باشید متوجه می شوید اختلاف صدر جدول با انتهای جدول ۹ امتیاز است. مطمئن باشید ما تمهیدات لازم را برای ادامه لیگ  خواهیم اندیشید و سعی می‌کنیم برای بازی‌های حساس نمایندگان ویژه‌ای اعزام کنیم و همچنین از کمیته داوران درخواست کردیم برای این بازی‌ها  از داوران با تجربه استفاده کنند.

وی در پاسخ به سؤالی که سازمان لیگ زمان برگزاری مسابقات را همزمان اعلام می‌کند در بعضی از مسابقات این اتفاق صورت نمی‌گیرد،‌گفت: من خودم این موضوع را قبول دارم که در بعضی از بازی‌ها تداخل ساعتی وجود دارد البته این موضوع  با درخواست بعضی از باشگاه‌ها است که از سازمان لیگ می خواهند که بازی خود را یا با نیم ساعت تأخیر یا یک ساعت زودتر برگزار کنند آنهم به دلیل گرما یا مشکلات نور سالن  مسابقه و…است که ما این موضوع را با فدراسیون فوتبال در میان گذاشتیم.

وی  در مورد رفتن محمدحسن انصاری فرد از سازمان لیگ و کمیته فنی گفت:‌ از زمان حضور انصاری‌فرد به کمیته فنی و سازمان لیگ و با آمدن تشکیلات جدید ما تا به امروز مشکل خاصی نداشته و تمام کارها با آرامش خاصی انجام می شد و جا دارد از مدیریت وی در سازمان لیگ تشکری داشته باشم. در طول ۷ هفته برگزاری لیگ من و انصاری‌فرد توانستیم به اکثر باشگاه‌های فوتسال کشور سرکشی کنیم. البته تا این لحظه من همچنان با انصاریفرد برای انجام کارها مشورت می‌کنم و تمامی کارهای سازمان لیگ با دستور وی انجام می‌شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس یکشنبه , ۲۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰:۰۷

وضعیت اهواز و کرمانشاه واقعا افتضاحه
علنا بازیکن رو با سلاح سرد تهدید میکنن