کد خبر : 141264
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 - 10:59
-

خوراکچی: تیم های تهرانی به دلیل عدم توجه مسئولین از لیگ خارج شدند

خوراکچی: تیم های تهرانی به دلیل عدم توجه مسئولین از لیگ خارج شدند

کارشناس فوتسال کشورمان گفت: در پایتخت که حداقل دو یا سه تیم در لیگ برتر می‌توانیم داشته باشیم در حال حاضر تیمی وجود ندارد و متأسفانه هر تیمی در تهران بود به دلیل عدم توجه مسئولین از لیگ برتر خارج شدند. محمود خوراکچی، کارشناس کشورمان، درخصوص وضعیت لیگ فوتسال اظهار کرد: فوتسال به لحاظ شرایط

کارشناس فوتسال کشورمان گفت: در پایتخت که حداقل دو یا سه تیم در لیگ برتر می‌توانیم داشته باشیم در حال حاضر تیمی وجود ندارد و متأسفانه هر تیمی در تهران بود به دلیل عدم توجه مسئولین از لیگ برتر خارج شدند.

محمود خوراکچی، کارشناس کشورمان، درخصوص وضعیت لیگ فوتسال اظهار کرد: فوتسال به لحاظ شرایط اقتصادی شرایط مناسبی نداشت و مربیانی که دارای مدارک قابل قبولی بودند در لیگ امسال ما حضور ندارند و مربیان جوان کار می‌کنند که برایشان آرزوی موفقیت داریم. در حال حاضر بنده با بانک دی کار می‌کنم و تیم به لحاظ پیشرفت و آمادگی جسمانی خیلی خوب شده و در این سه سال که با آنها کار می‌کنم این ادعا را داریم که می‌توانیم با تیم‌های لیگ برتری مسابقه دهیم.

وی در پاسخ به این سوال که چرا هیچ تیم فوتسالی در تهران وجود ندارد؟ گفت: این سوال را باید برخی مسئولین جواب دهند که چرا در پایتخت که حداقل دو یا سه تیم در لیگ برتر می‌توانیم داشته باشیم در حال حاضر تیمی وجود ندارد و متأسفانه هر تیمی در تهران بود به دلیل عدم توجه مسئولین از لیگ برتر خارج شدند و بازیکنان و مربیان تهرانی در یک کوچه بن‌بست گیر کرده‌اند.

خوراکچی همچنین درخصوص بحث حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خاطرنشان کرد: بانوان هم مثل تمام آقایان این حق را دارند که از فوتبال کشورشان لذت ببرند. یک روزی یادم می‌آید که گفتند ورزش بانوان ممنوع است ولی ورزش بانوان را راه‌اندازی کردیم و در سراسر جهان مقام‌های خوبی به دست آوردیم و به بانوان ورزشکارمان اطمینان کردیم الان هم باید اطمینان کنیم تا بانوان وارد استادیوم‌ها شوند که هم لذت ببرند از ورزش و هم بازیکنان ببینند که حضور آنها انگیزه‌بخش و لذت‌بخش است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس شنبه , ۲۶ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۶

هر تیمى اومد توى تهران شماها نابودش کردین تو و شمسایى مثل تام ایران خودرو و تاسیسات و غیره بهتره دنبال مقصر نگردى خوراکچى