کد خبر : 141409
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 - 19:32
-

صانعی: تنها نقطه قوت ناگویا بازی تیمی در دفاع و حمله بود/ بازیکنان مس تمرکز نداشتند

صانعی:  تنها نقطه قوت ناگویا بازی تیمی در دفاع و حمله بود/ بازیکنان مس تمرکز نداشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران، گفت: بازیکنان مس سونگون در دیدار پایانی جام باشگاه‌های آسیا عصبی بودند و چنانچه تمرکز لازم را داشتند، رسیدن به برتری دور از دسترس نبود. «علی صانعی» امروز (شنبه) پس از شکست ۲ بر صفر تیم مس سونگون مقابل ناگویا اوشنز ژاپن در

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی اسبق تیم ملی فوتسال ایران، گفت: بازیکنان مس سونگون در دیدار پایانی جام باشگاه‌های آسیا عصبی بودند و چنانچه تمرکز لازم را داشتند، رسیدن به برتری دور از دسترس نبود.

«علی صانعی» امروز (شنبه) پس از شکست ۲ بر صفر تیم مس سونگون مقابل ناگویا اوشنز ژاپن در فینال جام باشگاه های آسیا به ایرنا، اظهارداشت: پیش از هر چیز به کادر فنی و بازیکنان مس سونگون خسته نباشید می گویم چراکه آنان برای رسیدن به فینال تلاش زیادی کردند، اما متاسفانه روز خوبی نداشتند و با بدشانسی روبه‌رو شدند.

وی افزود: نتیجه به دست آمده به هیچ وجه عادلانه نبود. ژاپنی ها تنها از فرصت های خود بهتر استفاده کرده و نماینده ایران را به رغم شایستگی مغلوب کرده و قهرمان شدند.
سرمربی سابق تیم ملی فوتسال ایران در پاسخ به این سئوال مبنی بر دلایل باخت مس، گفت: دلیل اصلی شکست مس سونگون به تمرکز بازیکنان باز می گردد. آنان فصل گذشته عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را بدست آورده و امسال برای تکرار این عنوان فشار سنگینی را تحمل می کردند.
به گفته وی چنانچه این فشار بر روی بازیکنان نبود آنان با کمترین فشار عصبی وارد زمین شده و نماینده ژاپن را به آسانی شکست می دادند.
وی با بیان اینکه ضعیف‌ترین بازیکن مس سونگون در مقایسه با نفرات ناگویا شرایط فنی بالاتری دارند، تاکید کرد:‌ بازیکنان حریف هنگامی که متوجه عصبی بودن بازیکنان ما شدند از این فرصت استفاده لازم را بردند. چنانچه نفرات مس، تمرکز خود را حفظ کرده و با آرامش کار را دنبال می کردند به طور حتم با پیروزی از زمین بازی خارج می شدند.
تیم مس سونگون پیش از این و در مرحله گروهی این رقابت ها مقابل ناگویا شکست خورده بود. وی درپاسخ به این سئوال که این شکست تاثیری در باخت در دیدار فینال داشت، ‌عنوان کرد: به طور حتم آن پیروزی مقدمه‌ای برای این برتری بود. ژاپنی‌ها با اعتماد به نفسی که از آن بازی بدست آورده بودند امروز مقابل مس صف آرایی کرده و با شناختی که کسب کرده بودند یک بار دیگر برابر نماینده ایران به پیروزی رسیدند.
وی در پاسخ به سئوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تیم ناگویا فراتر از آسیا فوتسال بازی می کند، گفت: اعتقادی به اینکه آنان همانند تیم‌های اروپایی بازی می کنند ندارم. همانطور که پیش از این نیز گفتم در جدال تک به تک ضعیف ترین بازیکن مس از بهترین بازیکن ژاپنی ها بهتر است. تنها نقطه قوت ناگویا بازی تیمی آنان در دفاع و حمله بود و در این مهم موفق تر از حریف بودند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.