کد خبر : 141285
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 - 15:51
-

طالبی:هنوز ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته را دریافت نکرده‌ایم!/ ۹۰ درصد ترکیب تیم‌مان بومی و جوان شده است

طالبی:هنوز ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته را دریافت نکرده‌ایم!/ ۹۰ درصد ترکیب تیم‌مان بومی و جوان شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری با باین این‌ که هنوز ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته را دریافت نکرده‌ایم، گفت: دریافتی ما برای فصل جاری نیز صفر بوده است و بازیکنان واقعا غیرت می‌گذارند و بازی می‌کنند . شهاب طالبی  درخصوص عملکرد ملی‌‌حفاری در هفته‌های سپری شده از لیگ برتر

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری با باین این‌ که هنوز ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته را دریافت نکرده‌ایم، گفت: دریافتی ما برای فصل جاری نیز صفر بوده است و بازیکنان واقعا غیرت می‌گذارند و بازی می‌کنند .

شهاب طالبی  درخصوص عملکرد ملی‌‌حفاری در هفته‌های سپری شده از لیگ برتر فوتسال کشور، اظهارکرد: عملکردمان باتوجه به بودجه و امکاناتی که برای‌مان در نظر گرفته‌اند خوب بوده است. برای فصل جاری لیگ برتر خیلی از بازیکنان‌مان را از دست دادیم و در حال حاضر ۹۰ درصد ترکیب تیم‌مان بومی و جوان شده است که از تجربه لازم نیز برخوردار نیستند.

وی با بیان این‌که انتظارات هر سال از ملی‌حفاری بیشتر می‌شود و باید در ادامه شرایطی فراهم شود که بتوان به این انتظارات پاسخ داد، گفت: متاسفانه در بازی‌های انجام شده بیشتر موقعیت‌های‌مان را با بی‌دقتی از دست داده‌ایم. در حال حاضر فشار روی بزرگترهای تیم زیاد است و مجبوریم فعلا با همین شرایط پیش برویم. امیدوارم با جذب یکی دو بازیکن در نیم‌فصل شرایط تیم بهتر شود. تمام تلاش‌مان حضور در مرحله پلی‌آف است.

بازیکن تیم فوتسال ملی‌حفاری عنوان کرد: انتظارمان از مسوولان باشگاه رسیدگی به تیم است. قبلا هم گفتیم که ما هنوز ۶۰ درصد از مبلغ قرارداد فصل گذشته را دریافت نکرده‌ایم و دریافتی فصل جاری هم صفر بوده است. بازیکنان تیم واقعا غیرت می‌گذارند و بازی می‌کنند. تنها درآمد ما از همین ورزش است و باتوجه به این‌که پولی دریافت نکرده ایم، انگیزه‌ای نداریم.

وی افزود: مسوولان باشگاه به ما توجه نمی‌کنند و حمایت‌شان اصلا خوب نبوده است. جوان‌های تیم نیاز به توجه و انگیزه دارند. اگر به همین صورت پیش برویم شرایط نگران‌کننده خواهد شد و حتی نباید به صعود به پلی‌آف هم امیدار بود. به نظرم مسوولان هوای تیم را ندارند و برای نتیجه‌گیری باید بیشتر رسیدگی کنند و اجازه ندهند ملی‌حفاری که نام خوبی در فوتسال ایران دارد، زنگ تفریح حریفان شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.