کد خبر : 141252
تاریخ انتشار : شنبه 26 مرداد 1398 - 9:39
-

کریمی: اولین هدف سایپا بازیکن سازی برای تیم ملی است

کریمی: اولین هدف سایپا بازیکن سازی برای تیم ملی است

فرشته کریمی کاپیتان تیم فوتسال سایپا در مورد برتری برابر مس اظهار کرد: بازی خیلی خوب و پایاپایی بود. تیم مس رفسنجان در سال گذشته نائب قهرمان لیگ شده بود. این اولین بازی ما در لیگ و آن هم در خانه خودمان بود و بازیکنان تیم ما واقعا جنگنده بازی می‌کردند. به همه دوستان و دست اندرکاران تیم

فرشته کریمی کاپیتان تیم فوتسال سایپا در مورد برتری برابر مس اظهار کرد: بازی خیلی خوب و پایاپایی بود. تیم مس رفسنجان در سال گذشته نائب قهرمان لیگ شده بود. این اولین بازی ما در لیگ و آن هم در خانه خودمان بود و بازیکنان تیم ما واقعا جنگنده بازی می‌کردند. به همه دوستان و دست اندرکاران تیم خسته نباشید می‌گویم. این بازی ما بود و خوشحالی ما همین جا تمام می‌شود و به بازی بعدمان فکر می‌کنیم.

کریمی بیان کرد: ما ۱۲ تا فینال داریم و سعی می‌کنیم در هر بازی از بازی کردنمان لذت ببریم. امسال تنها چهار بازیکن داریم که تجربه حضور در لیگ برتر دارند و ۲ ملی پوش داریم. چهار – پنج تا از بازیکنان ما اصلا تا به حال در لیگ برتر بازی نکرده اند و ۲ – سه بازیکن تیم دانش آموز هستند. من فکر می‌کنم اولین هدف سایپا بازیکن سازی برای تیم ملی است و به نظر من هم در لیگ باید بازیکن سازی صورت بگیرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.