کد خبر : 141435
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398 - 9:28
-

نجفی:ناگویا نشان داد از ارزش و توان فنی بالایی برخوردار است/بازیکنان و کادرفنی تمام توان خود را گذاشتند

نجفی:ناگویا نشان داد از ارزش و توان فنی بالایی برخوردار است/بازیکنان و کادرفنی تمام توان خود را گذاشتند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون پس از باخت این تیم مس ورزقان در فینال فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در برابر ناگویا ژاپن گفت: از مردم شریف شهرستان ورزقان، خانواده شهدا، مسئولین و بویژه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عذرخواهی می‌کنم. قول قهرمانی آسیا را داده بودم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، حامد نجفی مدیرعامل باشگاه مس سونگون پس از باخت این تیم مس ورزقان در فینال فوتسال جام باشگاه‌های آسیا در برابر ناگویا ژاپن گفت: از مردم شریف شهرستان ورزقان، خانواده شهدا، مسئولین و بویژه مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران عذرخواهی می‌کنم. قول قهرمانی آسیا را داده بودم و نتوانستم به این قول خود عمل نمایم.

او افزود: بازیکنان و کادرفنی مس تمام توان خود را گذاشتند تا کاپ قهرمانی آسیا را دوباره به ایران و ورزقان بیاورند، ولی متاسفانه نشد.

نجفی مدیرعامل تیم مس در ادامه گفت: هیچ دلیلی برای توجیه نداریم و آنچه حق مردم شریف ورزقان بود از دستان ما پرید. 
قهرمانی جام باشگاه‌های آسیا را به تیم ناگویا ژاپن تبریک می‌گویم.

مدیرعامل تیم مس سونگون درباره پیشرفت فوتسال در آسیا بیان داشت: ناگویا در دو بازی بر ما پیروز شد که نشان از ارزش و توان فنی بالای این تیم دارد. سرعت پیشرفت در فوتسال آسیا قابل توجه است و برای بازگشت به جایگاه واقعی فوتسال ایران باید تلاش کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.