کد خبر : 141446
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 مرداد 1398 - 10:11
-

شیخ‌سلمان: از ایران و ژاپن به خاطر پرورش استعدادهای فوتسالی تشکر می‌کنم

شیخ‌سلمان: از ایران و ژاپن به خاطر پرورش استعدادهای فوتسالی تشکر می‌کنم

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، روز گذشته در آخرین بازی رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ و در فینال تیم مس سونگون نماینده ایران در این مسابقات به مصاف ناگویا ژاپن رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد. ناگویا با این پیروزی موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را بدست

  به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، روز گذشته در آخرین بازی رقابت‌های فوتسال جام باشگاه‌های آسیا ۲۰۱۹ و در فینال تیم مس سونگون نماینده ایران در این مسابقات به مصاف ناگویا ژاپن رفت و با نتیجه دو بر صفر شکست خورد.

ناگویا با این پیروزی موفق شد عنوان قهرمانی این رقابت‌ها را بدست آورد. این تیم در مرحله گروهی هم مس را با نتیجه دو بر یک شکست داده بود. گل‌های این دیدار را هیراتا و آندو به ثمر رساندند.

شیخ سلمان، رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا در پیامی به نماینده ژاپن تبریک گفت و در بخشی از صحبت هایش از فدراسیون های ایران و ژاپن به خاطر تلاششان در چند سال گذشته در زمینه فوتسال تشکر کرد و گفت: ما باید از دو فدراسیون ایران و ژاپن نیز تقدیر و تشکر کنیم. چون در این سال ها باشگاه های این دو کشور بدون هیچ اعتراضی در مسابقات بازی کردند و در برگزاری درست مسابقات همکاری کردند. این دو فدراسیون در کشورهای خود به پرورش استعدادهای فوتسالی پرداختند و با اهمیت دادن به این ورزش باعث رشد و پیشرفت آن شدند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.