کد خبر : 141611
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 16:13
-

رعدی:بازی با تیم های لیگ برتری را در دستور کار خود قرار داده ایم/ ۵۰ درصد تیم دستخوش تغییر شده است

رعدی:بازی با تیم های لیگ برتری را در دستور کار خود قرار داده ایم/ ۵۰ درصد تیم دستخوش تغییر شده است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان از روند آماده سازی تیم ملی برای مسابقات آسیایی و جهانی گفت و تزریق ۶ بازیکن جدید به تیم ملی را مهم ترین ویژگی تیم ملی دانست.علی رعدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص روند آماده سازی تیم ملی ناشنوایان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان از روند آماده سازی تیم ملی برای مسابقات آسیایی و جهانی گفت و تزریق ۶ بازیکن جدید به تیم ملی را مهم ترین ویژگی تیم ملی دانست.
علی رعدی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا-منطقه اصفهان، در خصوص روند آماده سازی تیم ملی ناشنوایان از اردیبهشت تاکنون، اظهار کرد: اولین کاری که در ابتدا انجام دادیم، تشکیل یک کادر فنی تحصیل کرده و دارای رزومه خوب بود. پس از آن برای همه استان ها فراخوانی زدیم که اسامی نفرات خود را برای ما بفرستند و در دو نوبت فراخوان، ۶۶ بازیکن را داشتیم.
وی افزود:  در حال حاضر از بین آن نفرات، ۶ بازیکن جدید را به عضویت تیم ملی در آوردیم. در سال های گذشته جذب بازیکن جدید صورت نگرفته بود. در سال ۲۰۱۰  بنیان گذار تیم ملی ناشنوایان بودم و مجموعه تیم ملی پس از آن با همان نفرات تا کنون ادامه داده بودند. پس از بررسی هایی که انجام شد، به این نتیجه رسیدیم که در تیم ملی نیاز به پوست اندازی است.
رعدی ادامه داد: اسامی ۲۲ بازیکن زیر بیست سال که می توانند در آینده مفید واقع شوند را ثبت کرده ایم که پس از بازی های جهانی از آن ها دعوت می کنیم و یک تیم جوان برای پشتوانه سازی تیم ملی ایجاد خواهیم کرد و مجددا یک تیم ویژه شکل می دهیم.
وی با اشاره به برگزاری بازی های دوستانه خاطرنشان کرد: سعی کرده ایم در هر اردو کارهای تاکتیکی خود را دنبال کنیم. همچنین بازی با تیم های بزرگ لیگ برتری را نیز در دستور کار خود قرار داده ایم. به عنوان مثال در اردوی گذشته با تیم های مقاومت و پاس بازی کردیم و در اردوی اصفهان به مصاف گیتی پسند و هایپر رفتیم.
سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان افزود: این شرایط را ایجاد می کنیم تا بازیکنان به طور کامل زیر فشار قرار بگیرند و نقاط ضعف خود را بدانند. تماشاچیان حاضر در سالن برای بازی هایپر باور نمی کردند که این تیم ناشنوایان است و زیبایی بازی بچه ها منجر به شگفتی شده بود.
وی ادامه داد: جدا از نتیجه بازی که به سود هایپر شد، تیم ما شرایط ایده آلی داشت. تمرینات ما نیز در اردوها به صورت صبح و بعدازظهر است و حتی در روزهایی که مسابقه می دهیم، تمرین خواهیم داشت. از مجموعه گیتی پسند و هایپر نیز تشکر می کنم که برابر با ما با تمام قوا ظاهر شدند.
رعدی در رابطه با برگزاری اردو در شهرستان های مختلف افزود: یکی از دلایل برگزاری اردوها در شهرستان ها بهبود شرایط روحی بازیکنان است. همچنین قرارگیری در شرایط مختلف آب و هوایی به بازیکنان برای مسابقات کمک خواهد کرد.
وی در پاسخ به این سوال که نفرات تیم ملی به صورت قطعی انتخاب شده اند یا خیر؟ گفت: نفرات ما تا حدود زیادی قطعی شده اند؛ اما بخاطر جمع بندی کلی و عدم تخریب روحیه دیگران، در حال حاضر اسامی را اعلام نمی کنیم و در اردوی بعدی که اواسط شهریورماه است نفرات اعلام می شوند.
سرمربی تیم ملی با اشاره به نزدیک بودن زمان بازی های آسیایی و جهانی خاطرنشان کرد: بازی های آسیایی تا حدودی برای ما آسان است و پس از آن یک فرصت ۴ روزه داریم که ۲ روز آن در پرواز هستیم و ۲ روز دیگر برای ریکاوری فرصت داریم.
رعدی ادامه داد: در مسابقات جهانی بازی های سنگین تری خواهیم داشت، اما به گونه ای برنامه ریزی کرده ایم که با وجود هدف قهرمانی در مسابقات آسیایی، نفرات اصلی را در صورت عدم نیاز، در بازی های آسیایی به کار نگیریم که برای بازی های جهانی تخلیه نشوند.
وی در ارتباط با ویژگی های تیم ملی امسال، با سال های گذشته اظهار کرد: نوع آماده سازی تیم را تغیر داده ایم و کارهای بدنسازی را به یک متخصص سپرده ایم. تاکتیک های به روز فوتسال را استفاده می کنیم و تزریق ۶ نفر به تیم ملی مهم ترین ویژگی این تیم است و این یعنی ۵۰ درصد تیم دستخوش تغییر شده است و این برای یک تیم فوتسال اهمیت زیادی دارد.
 سرمربی تیم ملی فوتسال ناشنوایان با اشاره به میزبانی اصفهان خاطرنشان کرد :میزبانی استان اصفهان بی نهایت خوب بوده است. از رضا صادقی و رئیس هیئت ناشنوایان استان تشکر می کنم که هرچه یک تیم ورزشی برای یک اردوی تدارکاتی نیاز داشت را مهیا کردند.
تیم ملی فوتسال ناشنوایان خود را برای نهمین دوره بازی های آسیایی ناشنوایان که از ۱۰ الی ۲۱ آبان در هنگ کنگ برگزار می شود، آماده می کند. شاگردان ۴ روز پس از بازی های آسیایی باید در سوئیس برای مسابقات جهانی حاضر شوند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

امیرعلی جمعه , ۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

سلام من استعداد فوتسال دارم کمکم کنید