کد خبر : 141620
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 16:18
-

رونمایی گیتی پسند از دروازه بان جدید در بهبهان

رونمایی گیتی پسند از دروازه بان جدید در بهبهان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شاگردان حمید بیغم هفته گذشته در یک بازی جنجالی و پر حاشیه با شهروند ساری با نتیجه ۴_۴ در اصفهان متوقف شدند. آن ها با تساوی هفته گذشته صدر جدول را از دست دادند و اکنون با ۱۵ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. قرمز پوشان در این

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، شاگردان حمید بیغم هفته گذشته در یک بازی جنجالی و پر حاشیه با شهروند ساری با نتیجه ۴_۴ در اصفهان متوقف شدند. آن ها با تساوی هفته گذشته صدر جدول را از دست دادند و اکنون با ۱۵ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارند. قرمز پوشان در این بازی از دروازه بان جدید خود رونمایی خواهند کرد و آلکس فالکون در درون دروازه گیتی پسند قرار می گیرد. همچنین سعید احمد عباسی، بهترین گل زن قرمزپوشان که هفته گذشته محروم بود، این هفته برای تیمش به میدان خواهد رفت.
از سوی دیگر اهورا بهبهان که امسال نتایج نسبتا خوبی را کسب کرده است، هفته گذشته با نتیجه عجیب ۶ بر یک، بازی را به شاهین کرمانشاه واگذار کرد. اهورایی ها اکنون با ۱۰ امتیاز و تفاضل گل بهتر نسبت به تیم های مقاومت البرز و شهروند ساری در رده دهم جدول قرار دارند. سجاد مسیحی با ۸ گل بهترین گلزن اهورا است که در رده دوم جدول گلزنان لیگ برتر فوتسال قرار دارد.
هر دو تیم در این بازی اهداف خود را دنبال می کنند. گیتی پسندیها می خواهند با عملکرد خوب در همان بالای جدول بمانند تا آرام آرام از دیگر تیم ها فاصله بگیرند. اهورایی ها نیز نمی خواهند در برابر هوادارن خود نمایش ضعیفی نشان دهند و برای پیروزی پا به میدان می گذارند تا به نیمه بالای جدول برسند.
وظیفه قضاوت این بازی برعهده محمودرضا نصیرلو به کمک حسین وحدتی، مهدی طاهری و امیر مختار رودساز است. همچنین ناظر داوری این بازی عباس دهقانپور است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.