کد خبر : 141601
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 15:59
-

سرمربی تیم ملی خبر مخالفت با برنامه بازپس گیری آقای گلی را تکذیب کرد

سرمربی تیم ملی خبر مخالفت با برنامه بازپس گیری آقای گلی را تکذیب کرد

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در حال حاضر برخی مدعی هستند که شما مخالف با بازگشت  آقای گلی جهان توسط وحید شمسایی هستید، گفت: هرگز این حرف را قبول ندارم و همان طور که قبلا هم گفتم وحید شمسایی برای فوتسال ایران زحمات

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سیدمحمد ناظم‌الشریعه سرمربی تیم ملی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در حال حاضر برخی مدعی هستند که شما مخالف با بازگشت  آقای گلی جهان توسط وحید شمسایی هستید، گفت: هرگز این حرف را قبول ندارم و همان طور که قبلا هم گفتم وحید شمسایی برای فوتسال ایران زحمات زیادی کشیده است  و حق زیادی برگردن تیم ملی و فوتسال ایران دارد،چرا من باید مخالف باشم .

وی گفت:  همانطور که گفتم فدارسیون و کمیته فوتسال  از من نظر خواستند من هم موافقت کردم و دلیلی نمی‌دیدم که بخواهم مخالفت کنم.نمی‌دانم این چه صحبتی است که بعضی از دوستان انجام می‌دهند.من خودم موافق با برگزاری دیدار با قطر بودم و تا به امروز هم برای  این بازی دو اردو برگزار کردیم.

وی در پایان گفت: باز هم می‌گویم اگر بازی‌ای لغو شده من نباید پاسخگو باشم. این موضوع را باید فدراسیون فوتبال و پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال پاسخ بدهد که علت لغو بازی با قطر چه بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.