کد خبر : 141565
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 14:29
-

صابری : از لحاظ مالی با بسیاری از تیم ها قابل مقایسه نیستیم

صابری : از لحاظ مالی با بسیاری از تیم ها قابل مقایسه نیستیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  زهره صابری سرمربی دریژنو در مورد شکست تیمش در هفته اول لیگ برتر برابر دختران کویر اظهار کرد: ، با یک گل از حریف پیش افتادیم و توانستیم با پیروزی در نیمه اول به رختکن برویم. همه چیز داشت خوب پیش می رفت که متاسفانه برخی اشتباهات باعث شد شیرازه تیممان

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  زهره صابری سرمربی دریژنو در مورد شکست تیمش در هفته اول لیگ برتر برابر دختران کویر اظهار کرد: ، با یک گل از حریف پیش افتادیم و توانستیم با پیروزی در نیمه اول به رختکن برویم. همه چیز داشت خوب پیش می رفت که متاسفانه برخی اشتباهات باعث شد شیرازه تیممان از هم بپاشد و سه گل از حریف دریافت کنیم.

صابری ادامه داد: بازیکنانمان جوان و کم تجربه هستند و همین کم تجربگی کار دستمان داد تا بازی برده را با باخت عوض کنیم. نا گفته نماند که دختران کویر کرمان نیز تیم بسیار پرمهره ایست و بازیکنان باتجربه و سرشناسی را در اختیار دارد. بازی کردن برابر چنین تیم هایی بسیار سخت است.

سرمربی دریژنو فلسفه این تیم را استفاده از بازیکنان بومی دانست و گفت: از همان ابتدای فصل بومی گرایی و استفاده از بازیکنان جوان را در دستور کار قرار داده ایم. با توجه به بضاعتمان عمل می کنیم و از لحاظ مالی با بسیاری از تیم ها قابل مقایسه نیستیم.

برزگر در پایان ضمن تشکر از بازیکنانش گفت: اگر چه این دیدار را واگذار کردیم اما از بچه هایم تشکر می کنم که تمام توان خودرا به کار گرفتند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند. بازی به بازی به هاهنگی مدنظرمان خواهیم رسید و در ادامه فصل جبران خواهیم کرد.

منبع:ورزش بانوان

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.