کد خبر : 141510
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 10:18
-

لیگ برتر بانوان ۱۳ تیمی شد!

لیگ برتر بانوان ۱۳ تیمی شد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئول برگزاری لیگ فوتسال زنان از کنار گذاشته شدن تیم شهرداری رشت از پانزدهمین دوره این فصل خبر داد. «شیرین نصیری» اظهار داشت: شهرداری رشت برای حضور در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان اعلام آمادگی کرد و ما منتظر دریافت مدارک آنها بودیم تا ثبت سامانه را

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مسئول برگزاری لیگ فوتسال زنان از کنار گذاشته شدن تیم شهرداری رشت از پانزدهمین دوره این فصل خبر داد.

«شیرین نصیری» اظهار داشت: شهرداری رشت برای حضور در پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان اعلام آمادگی کرد و ما منتظر دریافت مدارک آنها بودیم تا ثبت سامانه را انجام دهند.

وی افزود: تا ظهر پنجشنبه ۲۴ مرداد صبر کردیم اما با توجه به اینکه نه ثبت سامانه و نه بازیکن انجام دادند و قراردادی هم نبستند و ورودی این مسابقات را پرداخت نکردند از این فصل حذفشان کردیم.  

مسئول برگزاری لیگ فوتسال زنان یادآور شد: تیمی که اعلام آمادگی می‌کند باید ورودی خود را پرداخت کند و متاسفانه این کار را نکرده است. تنها به صرف یک اعلام آمادگی از ۱۰ روز قبل، پیگیر حضور آنها در لیگ برتر بودیم اما این اتفاق نیافتاد.

وی در پاسخ به این پرسش که دلیل اصلی عدم پرداخت ورودی و ثبت سامانه چه بود، گفت: دلیل اصلی را نمی‌دانم و حتی این تیم سرمربی هم به مام معرفی نکرد و تنها از فردی به نام کریمی مسئول ورزش تیم شهرداری رشت جویای این جریانات شدم و تصمیم گرفتیم تا آنها را از این فصل کنار بگذاریم.

هفته اول لیگ تر فوتسال زنان امروز(جمعه) در ۶ دیدار برگزار شد. در این هفته، دیدار بین تیم های شهروند ساری و شهرداری رشت به دلیل عدم آمادگی شهرداری رشت لغو شد.  

پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال زنان از ۲۵ مرداد ماه آغاز شد که ۱۳ تیم در این رقابت‌ها حضور یافته‌اند.

نامی نو اصفهان، رهیاب گستر تهران، هیأت فوتبال شهرستان تهران، هیأت فوتبال استان خراسان رضوی، پالایش نفت آبادان، شرکت ملی حفاری ایران، پارس آرا شیراز، پویندگان صنعت فجر شیراز، وریژنو فرخشهر، دختران کویر مس کرمان، مس رفسنجان، صنعت سرد خزر گیلان و شهروند ساری برای این دوره از مسابقات اعلام آمادگی کرده‌اند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

ناشناس جمعه , ۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۴:۳۸

از لیگ یک تیم بیارن