کد خبر : 141561
تاریخ انتشار : چهارشنبه 30 مرداد 1398 - 13:22
-

ناظم‌الشریعه: قطعا بهترین بازیکنان را دعوت می‌کنیم / دوبار باخت به ژاپن در یک تورنمنت ، چیز خوبی نیست

ناظم‌الشریعه: قطعا بهترین بازیکنان را دعوت می‌کنیم / دوبار باخت به ژاپن در یک تورنمنت ، چیز خوبی نیست

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم‌الشریعه در خصوص لغو دیدار دوستانه تیم‌های فوتسال ایران و قطر که قرار بود با حضور وحید شمسایی و به منظور پس گرفتن رکورد آقای گلی جهان انجام شود، اظهار داشت: در خصوص این بازی تمام هماهنگی‌ها به عهده کمیته فوتسال بود. فقط می‌دانم قطری‌ها گفته‌اند که نمی‌آیند.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، سید محمد ناظم‌الشریعه در خصوص لغو دیدار دوستانه تیم‌های فوتسال ایران و قطر که قرار بود با حضور وحید شمسایی و به منظور پس گرفتن رکورد آقای گلی جهان انجام شود، اظهار داشت: در خصوص این بازی تمام هماهنگی‌ها به عهده کمیته فوتسال بود. فقط می‌دانم قطری‌ها گفته‌اند که نمی‌آیند. الان هم هیچ اطلاعی ندارم که چه تیمی جایگزین قطر می‌شود. 

وی درباره اینکه چه بازیکنانی برای این بازی به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند، عنوان کرد: باتوجه به اینکه این بازی در «فیفا‌دی» نیست نمی‌توانیم از لژیونرهای خود استفاده کنیم ولی قطعا بهترین بازیکنان را به تیم ملی دعوت می‌کنیم تا به میدان برویم. 

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان در مورد نایب قهرمانی مس سونگون ورزقان در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا، گفت: اینکه در یک تورنمنت دوبار به نمانیده ژاپن باختیم چیز خوبی نیست. این بازی‌ها و باخت‌ها باعث می‌شود تا ترس ژاپنی‌ها از ما بریزد. ما باید در آسیا تمرکز بیشتری داشته باشیم کاملا نقاط قوت ژاپنی‌ها را بشناسیم تا بتوانیم با آنها مقابله کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.