کد خبر : 141835
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 16:28
-

مرتضایی: با چهار پیروزی صدرنشین خواهیم شد / مهم‌ترین ویژگی فرش‌آرا، تمرکز بالای بازیکنان است

مرتضایی: با چهار پیروزی صدرنشین خواهیم شد / مهم‌ترین ویژگی فرش‌آرا، تمرکز بالای بازیکنان است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی فرش‌آرا مشهد گفت: اگر در چهار بازی آتی حداکثر امتیازات را دشت کنیم، قطعا در صدرجدول قرار خواهیم گرفت.مجید مرتضایی در خصوص پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز در نهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: مقاومت تیم خوب و جنگنده‌ای است که تمام بازیکنانش سرباز

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، سرمربی فرش‌آرا مشهد گفت: اگر در چهار بازی آتی حداکثر امتیازات را دشت کنیم، قطعا در صدرجدول قرار خواهیم گرفت.
مجید مرتضایی در خصوص پیروزی تیمش مقابل مقاومت البرز در نهمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر فوتسال اظهار کرد: مقاومت تیم خوب و جنگنده‌ای است که تمام بازیکنانش سرباز هستند. دو نفر از بازیکنان فرش‌آرا هم برای این تیم بازی می‌کنند. پیش‌بینی یک بازی سخت مقابل تیم جوان مقاومت را کرده بودیم.
وی افزود: هواداران‌مان با تشویق‌‌های بی‌امان در جریان مسابقه، ما را برای کسب پیروزی یاری کردند. تجربه بالای بازیکنانم نسبت به تیم حریف نیز در این پیروزی نقش داشت. خدا را شکر می‌‌کنم، به آن چیزی که پیش از بازی هدف‌گذاری کرده بودیم، رسیدیم. امیدوارم بتوانیم همچنان روند رو به رشدمان را ادامه دهیم.
سرمربی تیم فوتسال فرش‌آرا مشهد خاطرنشان کرد: چهار بازی دیگر در پیش داریم و در نظر داریم حداکثر امتیازات بازی‌‌های آتی را دشت کنیم. اگر دست پر از این ‌بازی‌ها خارج شویم، قطعا در صدر جدول قرار خواهیم گرفت، چرا که مطمئنم تیم‌های دیگر امتیاز از دست خواهند داد.
مرتضایی ادامه داد: بازیکنانم توانایی‌ خود را اثبات کرده‌اند. مهم‌ترین ویژگی فرش‌آرا، تمرکز بالای بازیکنان است. ما با یک برد قانع نمی‌شویم. حاصل این ویژگی هفتمین بازی متوالی بدون شکست فرش‌آرا در لیگ برتر بوده است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.