کد خبر : 141757
تاریخ انتشار : شنبه 2 شهریور 1398 - 14:18
-

کشاورز :از لحاظ فنی نمی توان شکست ها را مورد بررسی قرار داد!

کشاورز :از لحاظ فنی نمی توان شکست ها را مورد بررسی قرار داد!

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج به ویژه در هفته های اخیر با فشارهایی روبرو بوده که به گفته مسئولان این تیم ، فشارها مانع ادامه کار تیم نمی شود. فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج روز شنبه در گفت وگو با ایرنا عنوان کرد: در ۹

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران ، تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج به ویژه در هفته های اخیر با فشارهایی روبرو بوده که به گفته مسئولان این تیم ، فشارها مانع ادامه کار تیم نمی شود.

فرهاد کشاورز سرمربی تیم فوتسال مقاومت شهرداری کرج روز شنبه در گفت وگو با ایرنا عنوان کرد: در ۹ بازی گذشته این تیم، مسایلی پیش آمد که از قالب تیم بودن ما را دور کرد  و به خصوص در سه هفته اخیر به گونه ای شاهد شکست خوردن تیم هستیم که از لحاظ فنی نمی توان آن را مورد بررسی قرار داد.

شاگردانم به دلیل مسایلی از جمله در اختیار نداشتن بازیکنان و مصدومیت در این مدت تحت فشار قرار گرفتند، این در حالی است که اگر در نیم فصل با جذب بازیکنانی که در روند مسابقات به ما بتوانند کمک کنند به طور یقین در نیم فصل بعدی کیفیت بهتری را در امر نتیجه گیری خواهیم داشت.

کشاورز با اشاره به تعویق بازی این تیم با مس سونگون به دلیل حضور مس در جام باشگاه های جهان اظهار داشت: به تعویق افتادن این بازی به ما کمک می کند تا با تمرکز، استراحت و ریکاوری بیشتری در چهار بازی باقیمانده در نیم فصل حضور یابیم.

هدف این است که در پایان نیم فصل بتوانیم جزء هشت تیم بالای جدول باشیم تا در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر قدرتمندانه تر حضور یابیم.

بازی های پیش روی سخت است اما سختی و فشارها مانعی نمی شود تا ما نتوانیم این هدف را که حضور در هشت تیم بالای جدول در نیم فصل است را محقق نکنیم.

تیم لیگ برتری فوتسال مقاومت شهرداری کرج در ۹ بازی گذشته با سه برد، یک مساوی، پنج باخت و با کسب ۱۰ امتیاز هم اکنون در مکان دهم جدول لیگ برتر فوتسال کشور قرار دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.