کد خبر : 141887
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 شهریور 1398 - 13:56
-

روزپیکر: همه بازیکنانم در سلامت کامل هستند/ مشکلات مالی همچنان تیم ما را اذیت می‌کند

روزپیکر: همه بازیکنانم در سلامت کامل هستند/ مشکلات مالی همچنان تیم ما را اذیت می‌کند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس درباره حادثه رانندگی که بامداد امروز برای این تیم به وجود آمد و باعث شد که اتوبوس این تیم دچار سانحه شود گفت: خدا را شکر در این حادثه مشکلی برای تیم ما به وجود نیامد و بازیکنانم همگی در سلامت کامل هستند

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،عباس روزپیکر سرمربی تیم فوتسال آذرخش بندرعباس درباره حادثه رانندگی که بامداد امروز برای این تیم به وجود آمد و باعث شد که اتوبوس این تیم دچار سانحه شود گفت: خدا را شکر در این حادثه مشکلی برای تیم ما به وجود نیامد و بازیکنانم همگی در سلامت کامل هستند و کسی راهی بیمارستان نشده است.

او درباره علت تصادف گفت: ماشین جلویی ما یک دستگاه پراید بود که در جاده منحرف شد و به سمت ما آمد. به همین دلیل راننده اتوبوس ما نتوانست خودرو را کنترل کند و از جاده خارج شد. اتوبوس ما در این صحنه آسیب دید و باید بگویم که حال عمومی بازیکنان تیم خوب است، اما متاسفانه ماشین پراید دچار سانحه بسیار شدیدی شد.

روزپیکر درباره وضعیت این تیم در بازی با تیم هایپر شهر شاهین شهر نیز بیان داشت: بازی بسیار خوبی را با این تیم انجام دادیم. چند تن از بازیکنان اصلی ما در این بازی دچار مصدومیت بودند و ما مجبور شدیم که از جوانان خود استفاده کنیم.

او ادامه داد: جوانان ما در این بازی بسیار عالی عمل کردند و من از همه آن‌ها راضی هستم و امیدوارم که در بازی‌های بعد هم بتوانیم با این جوانان بهترین نتایج را کسب کنیم.

سرمربی تیم آذرخش بندر عباس همچنین درباره وضعیت مالی این تیم نیز گفت: مسئولان هرمزگان در ابتدای فصل برای شروع کار مقداری کمک مالی کردند، اما به محض شروع شدن لیگ و گذشت چند هفته از این رقابت‌ها، ما هنوز با مشکل مالی رو به رو هستیم. اما بازیکنان ما با این مشکلات تمام تلاش خود را به کار گرفته اند و بازی به بازی بهتر خواهیم شد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.