کد خبر : 141880
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 شهریور 1398 - 13:42
-

صالح: غیبت فوتسال در مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال تاسف‌آور است

صالح: غیبت فوتسال در مراسم انتخاب بهترین‌های فوتبال تاسف‌آور است

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح درباره برگزاری مراسم معرفی بهترین های فوتبال ایران که بدون حضور و معرفی بهترین های فوتسال صورت گرفت، گفت: اینکه فدراسیون فوتبال اینقدر به فوتسال کم اهمیت می دهد، جای تعجب دارد. فوتسال این همه افتخار به دست آورده است. این همه پیشکسوت، مربی و بازیکن در فوتسال

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،ناصر صالح درباره برگزاری مراسم معرفی بهترین های فوتبال ایران که بدون حضور و معرفی بهترین های فوتسال صورت گرفت، گفت: اینکه فدراسیون فوتبال اینقدر به فوتسال کم اهمیت می دهد، جای تعجب دارد. فوتسال این همه افتخار به دست آورده است. این همه پیشکسوت، مربی و بازیکن در فوتسال زحمت می کشند ولی نمی دانم چرا آقای تاج و فدراسیون فوتبال برای فوتسال اهمیت قائل نیستند. این در حالی است که فوتسال برای فدراسیون بیشتر از فوتبال اعتبار به دست آورده است.

وی افزود: اینکه فدراسیون، فوتسال را از مراسم بهترین ها حذف می کند ناخوشایند است و جای تاسف دارد. فوتسال باید جشن جداگانه داشته باشد. من واقعا از این اتفاق تعجب کردم و تاسف خوردم.

مدرس بین المللی فوتسال یادآور شد: اخیرا برای تدریس به ویتنام رفته بودم. این کشور هنوز فوتسالِ آنچنانی ندارد ولی مدیر باشگاه تای‌سون‌نام که تیمش در جام باشگاه های آسیا حضور داشت در پایان دوره یک پیراهن به من هدیه کرد. این چیزها واقعا ارزشمند است. ما در کشور خودمان بهترین مدرس های آسیا را داریم ولی به آنها اهمیتی نمی دهیم.

صالح همچنین با اشاره به ناکامی فوتسال ایران در چند ماه گذشته تاکید کرد: فوتسال ما ورشکسته است. تیم جوانان که به ژاپن باخت و تیم مس هم نایب قهرمان آسیا شد. در گذشته ژاپن از ما ۱۰، ۱۵ گل می خورد ولی الان وقتی اسم ژاپن می آید «تن و بدنمان می لرزد». متاسفانه در فدراسیون تصمیم گیران متخصص و دلسوز نیستند و هرکسی دنبال منافع خودش است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.