کد خبر : 141947
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 10:26
-

درودگر: گفتند فوتسالی‌ها در ایران نیستند،‌ از برترین‌ها حذف کردیم

درودگر: گفتند فوتسالی‌ها در ایران نیستند،‌ از برترین‌ها حذف کردیم

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به نظر می رسد عدم حضور چهره‌های شاخص فوتسال در ایران باعث شده تا مراسم برترین های فوتبال بدون انتخاب برترین‌های فوتسال برگزار شد. در شرایطی که در بنرهای مراسم برترین های فوتبال نام فوتسال هم گنجانده شده بود اما در برگزاری مراسم خبری از انتخاب فوتسالی‌ها نبود و

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، به نظر می رسد عدم حضور چهره‌های شاخص فوتسال در ایران باعث شده تا مراسم برترین های فوتبال بدون انتخاب برترین‌های فوتسال برگزار شد.

در شرایطی که در بنرهای مراسم برترین های فوتبال نام فوتسال هم گنجانده شده بود اما در برگزاری مراسم خبری از انتخاب فوتسالی‌ها نبود و نکته جالب اینکه تندیس های ساخته شده برای فوتسالی‌ها به بازیکنان فوتبال ساحلی داده شد. در این زمینه آرش جابری دبیر سازمان لیگ اعلام کرد که فوتسالی‌ها قصد دارند در مراسمی مجزا برترین‌ها را انتخاب کنند اما صادق درودگر رئیس کمیته بازاریابی فدارسیون فوتبال که در برگزاری مراسم برترین‌ها نقش پررنگی داشت نظرات دیگری دارد.

درودگر که تجربه ریاست در کمیته فوتسال را هم دارد در مورد حذف فوتسال از مراسم برترین‌ها گفت: قرار بود در این مراسم از برترین‌های فوتسال هم تجلیل شود و به همین دلیل در بنرها و جوایز نام فوتسالی ها هم وجود داشت. فوتسال جزو برنامه‌های ما بود اما با صحبت‌هایی که با آقای پرهیزکار رئیس کمیته فوتسال کردیم تا بهترین‌ها را انتخاب کنند گفتند که در این تاریخ اکثر فوتسالی‌ها در ایران نیستند و ما خودمان مجزا مراسمی برای فوتسال می‌گیریم.

درودگر ادامه داد: با پرهیزکار در این زمینه هماهنگ هستیم و اگر در آینده هم کمکی نیاز داشته باشد از او دریغ نمی‌کنیم. امیدوارم مراسم برترین‌های فوتسال هم به زودی برگزار شده و مثل فوتبال، فوتسالی‌ها هم برترین های خود را بشناسند.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.