کد خبر : 141960
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 12:34
دسته‌بندی نشده
-

دور گروهي مسابقات فوتسال جام باشگاههاي جهان2019

شکست مس مقابل مگنوس برزیل/ گلر مگنوس ستاره شد

شکست مس مقابل مگنوس برزیل/ گلر مگنوس ستاره شد
تيم فوتسال مس سنگون ورزقان در اولين بازي دور گروهي خود در جام باشگاههاي جهان برابر مگنوس تن به شكست داد.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، تیم فوتسال مس سنگون ورزقان که پس از شکست در فینال جام باشگاههای آسیا به منظور حضور در جام باشگاههای جهان اردوی خود را بانکوک ادامه داده بود، ظهر امروز به وقت ایران به مصاف تیم قدرتمند مگنوس برزیل رفت.

مسی‌ها در نیمه اول این بازی ابتدا با شروعی بد، دو گل از حریف خود دریافت کردند اما رفته رفته به بازی برگشتند هر چند که در همین نیمه نیز توانستند یک گل توسط وام پتا بازیکن برزیلی- ایتالیایی خود به ثمر برسانند و اختلاف را کم کنند.

نیمه دوم این بازی با بازی بهتر شاگردان اسماعیل تقی‌پور همراه بود و همچون واپسین دقایق نیمه اول، این مس سنگون ورزقان بود که ابتکار عمل را در اختیار گرفته و حملات زیاد و شوت های سنگینی را توسط فخیم و جاوید، روانه دروازه حریف برزیلی خود کرد.

مسی‌ها در پنج دقیقه به پایان بازی نیز روی به پاورپلی آوردند و با بازیسازی علیرضا وفایی نیز یکبار دیرک افقی دروازه مگنوس را توسط وام‌پتا به لرزه درآوردند اما دفاع بی نقص بازیکنان و سوپر واکنش‌های گلر برزیلی‌ها مانع از باز شدن دروازه این تیم شد ضمن اینکه اصرار مس به پاورپلی باعث شد تا دروازه خالی این تیم یکبار دیگر هم توسط گلر مگنوس باز شود و بازی با نتیجه سه بر یک به پایان برسد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.