کد خبر : 141956
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 11:38
-

طرح استعدادیابی با حضور مربی بارسلونا

طرح استعدادیابی با حضور مربی بارسلونا

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان دشت ورامین از اجرای طرح بزرگ استعدادیابی فوتسال بانوان در ورامین با حضور «امینه امانی» مربی سابق باشگاه بارسلونا اسپانیا خبر داد. رضا سهم دینی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور تیم فوتسال لیگ برتری بانوان در شهرستان ورامین اظهار

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان دشت ورامین از اجرای طرح بزرگ استعدادیابی فوتسال بانوان در ورامین با حضور «امینه امانی» مربی سابق باشگاه بارسلونا اسپانیا خبر داد.

رضا سهم دینی عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران با ابراز خرسندی از حضور تیم فوتسال لیگ برتری بانوان در شهرستان ورامین اظهار داشت: خدا را شاکریم که با راه اندازی تیم فوتسال بانوان ستارگان دشت ورامین صاحب نماینده ای غیور از بانوان در رقابت های لیگ برتر شده و موجی از شور و نشاط در بین بانوان ورامینی به وجود آوردیم.

وی افزود:مدیریت این تیم را همچون تیم آقایان در دقایق پایانی لیگ عهده دار شدیم و امیدواریم بتوانیم با هدف گزاری خوب کادرفنی اهداف مدنظر باشگاه محقق شود.

مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی ستارگان دشت ورامین از اجرای طرح بزرگ استعدادیابی فوتسال بانوان در شهرستان ورامین با حضور امینه امانی مربی سابق باشگاه بارسلونا اسپانیا و سرمربی فعلی تیم بزرگسالان این باشگاه خبرداد و خاطرنشان کرد: طرح استعدادیابی گسترده تیم فوتسال ستارگان دشت ورامین درشرق و جنوب شرق استان تهران به مرکزیت ورامین و زیر نظر مربی برجسته فوتسال کشور خانم امینه امانی مربی اسبق تیم ملی که سابقه هدایت تیم زیر ۱۸ سال باشگاه بزرگ بارسلونا را دارد انجام می شود.

سهم دینی با اشاره به وجود استعداد های ناب ورزشی فوتسال بانوان در دشت ورامین و جنوب شرق استان تهران گفت: بومی سازی کامل در تیم های ورزشی معنا ندارد و هیچ تیم حرفه ای در هیچ‌ جای دنیا دارای تیم کامل بومی نیست چرا که در برخی ‌پست ها همواره نیاز به تقویت وجود دارد اما بر این باوریم استعدادهای بسیار نابی در این رشته وجود دارند و اکنون هم دارای ۴ بازیکن بومی در این تیم هستیم.

مدیرعامل باشگاه ستارگان در پایان ضمن تقدیر و تشکر از فرماندار،امام جمعه،شهردار،اعضای شورای اسلامی شهر و مجموعه مسئولان ارشد شهرستان بابت حمایتشان در راستای برگزاری مسابقات در هر دو رده بانوان و آقایان،اظهارداشت: خانم امانی در حال‌ حاضر سرمربی تیم فوتسال بزرگسالان بانوان باشگاه هستند و هم اکنون‌ نیز برای برنامه ریزی دقیق این طرح در شهرستان حضور دارند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

مربی زیر ۴ سال رئال مادرید دوشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

Zire 18 sale banovane barcelona? ??????yeyekam pichide shod . Kheily sangine rezomash 😂😂😂

مربی زیر ۴ سال رئال مادرید دوشنبه , ۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۶

زیر ۱۸ سال بانوان بارسلونا ام مگه وجود داره اصن؟ بعد این تیم تو چه مسابقاتی شرکت میکنه؟ معلومه فامیلتو اوردی دیگه . مطمئنم که هیچی ام بلد نیست