کد خبر : 141944
تاریخ انتشار : دوشنبه 4 شهریور 1398 - 10:35
دسته‌بندی نشده
-

اتفاقات خارجی و شاید داخلی

پس گرفتن آقای گلی جهان طلسم شد!

پس گرفتن آقای گلی جهان طلسم شد!
در حالی که در داخل ایران تلاش‌ها برای بازگرداندن رکورد آقای گلی فوتسال جهان زیاد شده، اتفاقات خارجی و شاید داخلی مانع از ثبت این رکورد شده است.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، در حالی که در داخل ایران تلاش‌ها برای بازگرداندن رکورد آقای گلی فوتسال جهان زیاد شده، اتفاقات خارجی و شاید داخلی مانع از ثبت این رکورد شده است.

ماه‌ها از رکورد شکنی فالکائو، ستاره برزیلی در فوتسال جهان و تصاحب عنوان آقای گلی که پیش از این در اختیار وحید شمسایی بود می‌گذرد. در مدت اخیر در چندین برهه بحث‌هایی در مورد تلاش برای باز پس گرفتن این عنوان مطرح شد تا این که در نهایت امسال و با تلاش‌های انصاری‌فرد و پرهیزکار از تیم قطر دعوت شد تا در دو بازی دوستانه در ایران در اواسط شهریورماه و دعوت شمسایی به تیم ملی، این رکورد به ایران برگردد اما در روزهای پایانی مردادماه، قطری‌ها در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال ایران از این دو بازی انصراف دادند.

در این زمینه تلاش‌های تازه‌ای آغاز شد و از تاجیکستان به عنوان جانشین قطر یاد شد اما تاجیک‌ها که از پیشنهاد قدرت اول فوتسال آسیا به خود شگفت زده شده بودند وقتی فهمیدند نیت اصلی ایران از این بازی نه وجهه تدارکاتی آن که تلاش برای باز پس گرفتن رکورد آقای گلی جهان است تمایل چندانی به این دو بازی نشان ندادند.

گرچه فدراسیون فوتبال هم‌چنان در تلاش است تا حریفی تازه را برای تیم ملی پیدا کند اما وحید شمسایی تاکید کرد که پیگیر این ماجرا نیست. شمسایی در گفت‌وگویی کوتاه به ایسنا گفت: “من هم مثل شما خبر دارم و نه دلیل انصراف قطر را می‌دانم و نه این که اصلا با چه تیمی برای جانشینی صحبت شده است. به نظرم این قضیه خیلی کش پیدا کرده است و من خودم به شخصه پیگیر آن نخواهم بود.”

شمسایی پیش از این هم در برهه‌ای از دلسرد شدن خود در راه باز پس گرفتن رکورد آقای گلی جهان صحبت کرده بود اما حضورش در برنامه عصر جدید و وعده‌ای که برای تحقق این مهم داد باعث شد تا پروسه پس گرفتن آقای گلی جهان دوباره به جریان بیفتد.

فالکائو با رسیدن به ۴۰۰ گل و تصاحب عنوان آقای گلی فوتسال جهان از تیم ملی فوتسال برزیل خداحافظی کرده و شمسایی با ۳۹۲ گل، تنها ۹ گل تا پس گرفتن این عنوان فاصله دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.