کد خبر : 142039
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398 - 15:42
-

بهادری: تیم‌ها در لیگ برتر اکثراً با یکدیگر هم سطح شده اند/ ممکن است قهرمان تیمی ناشناخته باشد !

بهادری:  تیم‌ها در لیگ برتر اکثراً با یکدیگر هم سطح شده اند/ ممکن است قهرمان تیمی ناشناخته باشد !

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قدرت بهادری بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و باشگاه فرش آرا مشهد درباره شرایط لیگ برتر امسال گفت: امسال تیم‌ها در لیگ برتر اکثراً با یکدیگر هم سطح شده اند و تیم‌هایی که امسال در بالای جدول حضور دارند تا قبل از آغاز مسابقات کسی فکر نمی‌کرد آن ها در اینجای جدول

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران، قدرت بهادری بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان و باشگاه فرش آرا مشهد درباره شرایط لیگ برتر امسال گفت: امسال تیم‌ها در لیگ برتر اکثراً با یکدیگر هم سطح شده اند و تیم‌هایی که امسال در بالای جدول حضور دارند تا قبل از آغاز مسابقات کسی فکر نمی‌کرد آن ها در اینجای جدول قرار گیرند و این نشان می‌دهد که امسال لیگ برتر ما به نسبت سال‌های گذشته پویاتر و جذاب‌تر شده است.

او افزود: تا قبل از آغاز رقابت‌ها همه فکر می‌کردند ممکن است گیتی پسند و مس سونگون با قدرت در بالای جدول قرار گیرند اما می‌بینیم اکنون تیم سن ایچ ساوه با قدرت در صدر جدول قرار دارد و همان طور که گفتم شرایط لیگ طوری پیش می‌رود که ممکن است قهرمان آن در پایان فصل تیمی ناشناخته باشد.

بازیکن تیم فرش آرا مشهد همچنین درباره شرایط تیم خود گفت: تیم ما هم در دو بازی اول فصل نتوانست نتایج خوبی را کسب کند، اما خدا را شکر رفته رفته بهتر و توانستیم نتایج دلخواه خود را به دست آوریم شدیم و اکنون در رتبه سوم جدول قرار داریم.

قدرت بهادری بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره شرایط مالی تیم ملی بیان داشت: تیم ملی فوتسال همیشه مظلوم واقع شده است و بازیکنان ما دو سال است که قهرمان آسیا شده اند و هنوز هیچ پاداشی دریافت نکرده اند، اما بچه‌های تیم ملی در این سال‌ها هیچ گونه گلایه‌ای انجام ندادند و من امیدوارم فدراسیون فوتبال و کمیته فوتسال بیشتر به این بازیکنان توجه کنند، زیرا ما بهترین فوتسالیست‌ها را در کشورمان داریم.

بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان همچنین درباره جدایی خود از لیگ چین نیز گفت: لیگ چین از همه لحاظ مناسب بود چه از نظرمالی و چه از نظز کیفی مسابقات در سطح بسیار خوبی قرار داشت. اما به خاطر شرایط زندگی و دوری از خانواده تصمیم گرفتم که به ایران برگردم و بقیه بازی‌های خود را در ایران انجام دهم.

قدرت بهادری بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان درباره اردوی اخیر تیم ملی نیز خاطر نشان کرد: اردوی اخیر تیم ملی خیلی خوب برگزار شد و اکثر بازیکنانی که به این اردو دعوت شدند همگی درگیر رقابت‌های لیگ برتر بودند. همچنین بازیکنان هم از لحاظ بدنی در شرایط مسابقه قرار داشتند و کادر فنی فقط تاکتیک‌های مورد نظر خود را مرور کرد تا بچه‌ها در کنار هم به یک انسجام و هماهنگی لازم برسند.

او درباره جوان گرایی به وجود آمده در تیم ملی هم گفت: کادر فنی به دنبال بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای است که بتوانند تیم ملی را در رقابت‌های مهم جهانی و آسیایی کمک کنند. همان طور که می‌دانید الان اکثر بازیکنان ملی پوش ما در رقابت‌های جام باشگاه‌های جهان هستند و این برای جوانان تیم ملی فرصت خیلی خوبی است تا توانایی‌های خود را به کادر فنی اثبات کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.