کد خبر : 142053
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 شهریور 1398 - 16:49
دسته‌بندی نشده
-

قلی زاده :درخواست کناره گیری غیاثی به دلیل وضعیت جسمانی و فشار بالای کار بود

قلی زاده :درخواست کناره گیری غیاثی به دلیل وضعیت جسمانی و فشار بالای کار بود
مدیر عامل باشگاه سوهان محمد سیمای قم تأکید کرد تغییرات در رأس کادر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم به درخواست سید مهدی غیاثی سرمربی این تیم و مدیر فنی کنونی صورت گرفت.

به گزارش پایگاه خبری فوتسال ایران،  مدیر عامل باشگاه سوهان محمد سیمای قم تأکید کرد تغییرات در رأس کادر فنی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم به درخواست سید مهدی غیاثی سرمربی این تیم و مدیر فنی کنونی صورت گرفت.

رسول قلی زاده اظهار داشت: طی روزهای گذشته محسن حسن زاده به سمت سرمربی تیم فوتسال سوهان محمد سیمای قم انتخاب شد و سید مهدی غیاثی سرمربی سابق در سمت مدیر فنی فعالیت می‌کند و این تغییر، خواسته غیاثی بود.

وی افزود: همان طور که باشگاه در بیانیه خود در این مورد اعلام کرده است ما با درخواست کناره گیری سید مهدی غیاثی به دلیل وضعیت جسمانی ایشان و فشار بالای حضور به عنوان سرمربی در تیم سوهان محمد سیما مواجه بودیم و در نهایت مقرر شد محسن حسن زاده مربی خوش فکر و باتجربه ما که در نقش مدیر فنی در کنار تیم بود به عنوان سرمربی جدید معرفی شود.

مدیر عامل باشگاه سوهان محمد سیمای قم گفت: همه چیز در فضایی مسالمت آمیز و مصلحت اندیشانه برای باشگاه سوهان محمد سیما پیش رفت و غیاثی نیز پذیرفت که به عنوان مدیر فنی در فضایی آرام‌تر نسبت به حضور در رأس کادر، به همکاری خود با باشگاه ادامه دهد و این جو دوستانه مثل گذشته در تیم سوهان محمد سیما وجود دارد.

قلی زاده بیان داشت: ما از محسن حسن زاده به عنوان سرمربی جدید تمام و کمال حمایت می‌کنیم چنان که از ادامه حضور سید مهدی غیاثی در تیم در سمت جدید خوشحالیم. هدف همه ما موفقیت تیم سوهان محمد سیما است و در این مجموعه اهداف شخصی و نام‌ها اهمیتی ندارند بلکه مهم، سربلندی تیم است.

وی عنوان کرد: تمامی بازیکنان و کادر باشگاه همچنان در کنار یکدیگر قرار دارند. ما دیدار برابر هایپر شاهین شهر را در پیش داریم و سپس برای بازی با حفاری عازم اهواز خواهیم شد و امیدوارم با محسن حسن زاده روزهای خوشی در انتظار تیم باشد ضمن این که در بخش مدیریتی، همه تلاش ما بر رفع مشکلات تیم است.

مدیر عامل باشگاه سوهان محمد سیمای قم تصریح کرد: از هواداران می‌خواهم که در دیدار این هفته برابر هایپر شاهین شهر ما را حمایت کنند. حمایت تماشاگران همیشه عامل روحیه بخش برای تک تک بازیکنان و کادر بوده است و امید ما به شاد کردن دل هواداران قمی است.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.